کد خبر: 249931
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۷ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

وزارت ورزش و جوانان باید تفکیک شود

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: باید به دورانی که سازمان جوانان جدا باشد، برگردیم زیرا در حال حاضر ورزش بر سایر مسائل جوانان سایه انداخته و باید سازمان جوانان جدا باشد.

وزارت ورزش و جوانان باید تفکیک شود
کد خبر: 249931
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۷ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دکتر"محمدمهدی زاهدی" امروز 17 آذرماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان با حضور وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: در شهرستان‌های کرمان و راور مشکلاتی در حوزه ورزش داریم و دو سالن ورزشی داریم که قابل استفاده نیست و درخواست داریم اعتباری برای تکمیل این دو سالن تخصیص داده شود تا جوانان بتوانند استفاده کنند.

وی افزود: شرکت ملی مس فعالیت‌هایی در احداث استادیوم و زمین فوتبال در دست انجام دارد که در حوزه اجرا به مشکلاتی برخورد کرده‌اند و با توجه به اینکه 80 درصد کار انجام شده، درخواست داریم با فوریت این مسائل با حضور مسئولان مس حل شود تا بتوان از ظرفیت فضاها استفاده کرد.

زاهدی تصریح کرد: هیئت‌های ورزشی در همه شهرهای استان دچار مشکل هستند، در مرکز استان اوضاع بدتر است و ورزشکاران مشکلاتی دارند لذا باید به این حوزه توجه و به هیئت های ورزشی استان کمک شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اختصاص 0.27 درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش بیان کرد: پیشنهاد ما این است از این محل کمک ویژه‌ای به استان کرمان شود و در زمینه اشتغال جوانان حاضر هستیم در مجلس کمک کنیم.

زاهدی اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم باید برای اشتغال جوانان پای کار بیایند و مهارت را آموزش بدهند، باید اول آموزش ما درست شود.

وی تصرح کرد: موقتا باید برای اشتغالزایی در مقطع کنونی، توانمندسازی فارغ التحصیلان دانشگاهی در اولویت قرار گیرد و وزارت ورزش در این زمینه با کمک سازمان فنی و حرفه ای کار بزرگی انجام دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها