کد خبر: 285779
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۸ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا:

سرباز مظهر نشاط و امید است

سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه سرباز نگهبان دین و پاسدار شرف و حرمت قانون است، عنوان کرد: همت همه مدیران و فرماندهان نیروهای مسلح در این است که محیط سربازی را محیطی با نشاط و شاداب و خوشایند برای سربازان کنند.

سرباز مظهر نشاط و امید است
کد خبر: 285779
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۸ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در یازدهمین جشنواره علی اکبر جوان سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مناسبت روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) حقیقتا روز بسیار مناسب و زیبایی است که به نام سرباز جوان نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: جوانان امروز همانند جوانان انقلاب که نقش موثری در پیروزی انقلاب داشتند و همانند جوانان دفاع مقدس که در حفظ کیان وطن کوشیدند و همچنین همانند جوانان مدافع حرم که ریشه انحراف و استکبار را در منطقه خشکاندند و جلوی آنها را گرفتند، ثابت کردند امروز هم در جهت دفاع از نظام انقلاب امنیت و آرامش سراز پانمی شناسند و برای خدمتگزاری آماده اند.

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: به فرموده حضرت امیرالمومنین (ع) سرباز دژ محکم و حصار پولادین است که همچون سلسله جبال از حیات وناموس دفاع کرده و آنها را در پناه خود می گیرد.

فتحی زاده خاطرنشان کرد: سرباز مظهر نشاط امید و لبریز از عشق و محبت به دین کشور و مردم است سرباز نگهبان دین و پاسدار شرف و حرمت قانون است برای همه فرماندهان در نیروهای مسلح جایگاه سرباز جایگاه بسیار ارزشمندی است و ما وظیفه داریم در جهت اعتلا خدمت سربازان تلاش کنیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: ایشان سربازخانه های نیروهای مسلح را مدرسه برای تربیت اسلامی و آداب و معاشرت اخلاق اسلامی دانستند از همین رو همت همه مدیران و فرماندهان نیروهای مسلح در این است که محیط سربازی را محیطی با نشاط و شاداب و خوشایند برای سربازان کنند. تا هم نیروهای مسلح از جوانان سرباز بهره مند شود همچنین جوانان از فرصت‌های پیش‌رو بهترین بهره را گرفته و به رشد و شکوفایی برساند.

او ادامه داد: این جشنواره در 10 محور ایثارگری دفاع ورزش مسئولیت پذیری دینداری و سازندگی برگزار شده بود و از برگزیدگان آن در این جلسه تقدیر می شود همچنین از خانواده شهدای سرباز و جانبازان سربازها سربازان نمونه و 13 فرمانده که در تعالی خدمت وظیفه سربازان برجسته بوده اند، تقدیر می‌شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها