کد خبر: 376959
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۱۱:۴۷:۰۶
| |

پیرحسین کولیوند، رییس اورژانس کشور عنوان کرد:

اعلام آمادگی انجمن آمبولانس خصوصی برای کمک به اورژانس در مناسبات مختلف

رییس اورژانس کشور گفت: در بسیاری از مواقع انجمن آمبولانس خصوصی به ما مراجعه و اعلام آمادگی می‌کنند که در مراسم‌های مختلف به ما کمک کنند که در حال حاضر ما نیز از این ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و دراین حالت نیز ساماندهی دقیق‌تر آن را نیز انجام می‌دهیم تا از همه ظرفیت‌ها در مراسم‌های مختلف استفاده کنیم.

اعلام آمادگی انجمن آمبولانس خصوصی برای کمک به اورژانس در مناسبات مختلف
کد خبر: 376959
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۱۱:۴۷:۰۶

اعتمادآنلاین| پیرحسین کولیوند، رییس اورژانس کشور، درباره تعداد آمبولانس‌های خصوصی کشور گفت: در حال حاضر حدود 140 مرکز آمبولانس خصوصی داریم که هرکدام بین 2 تا 10 آمبولانس خصوصی دارند، اما در 115، 5500 دستگاه آمبولانس داریم. نباید آمبولانس خصوصی را جدای از خود ببینیم. به طور مثال در مراسم اربعین حسینی توانستیم از مرکز آمبولانس خصوصی یزد کمک بگیریم و در نقطه صفر مرزی در سمت عراق مستقر شدند و به صورت رایگان برای زائران خدمات‌رسانی کردند.

وی ادامه داد: در بسیاری از مواقع انجمن آمبولانس خصوصی به ما مراجعه و اعلام آمادگی می‌کنند که حاضرند در مناسبت‌های مختلف به ما کمک کنند. در حال حاضر ما نیز از این ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و در این حالت نیز ساماندهی دقیق‌تر آن را نیز انجام می‌دهیم تا بتوانیم از همه ظرفیت‌ها در مناسبت‌های مختلف استفاده کنیم.

کولیوند تاکید کرد: اصل کار ما برای خدمت و کیفیت کار بهتر برای بیماران است تا بتوانیم از ظرفیت‌های اصلی نظام چه بخش خصوصی و چه بخش دولتی بهره گیریم و صف کشی میان بخش‌ها انجام ندهیم.

رییس اورژانس کشور ادامه داد: مردم عزیز به ویژه در طرح هر خانواده یک پایگاه سلامت کمک کنند و هر جا که نیازمند به خدمات اورژانس داشتند با سامانه 115 تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها