کد خبر: 461994
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ۱۷:۱۰:۲۶
| |

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان خبر داد:

بهره برداری افزون بر یکصد پروژه ارتباطی به ارزش یک هزار و 870 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر

فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با اشاره به  پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری در دهه مبارک فجر در استان افزود:  بیش از 70 پروژه از این طرح های ارتباطی قابل بهره برداری مربوط به بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر یک هزار و 367  میلیارد ریال و 30 پروژه دیگر توسط بخش دولتی با اعتبار 503 میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری افزون بر یکصد پروژه ارتباطی به ارزش یک هزار و 870 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر
کد خبر: 461994
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ۱۷:۱۰:۲۶

اعتمادآنلاین| مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از بهره برداری افزون بر یکصد پروژه ارتباطی به ارزش یک هزار و 870 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

فرزاد توکلی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری در دهه مبارک فجر در استان افزود: بیش از 70 پروژه از این طرح های ارتباطی قابل بهره برداری مربوط به بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر یک هزار و 367 میلیارد ریال و 30 پروژه دیگر توسط بخش دولتی با اعتبار 503 میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از پروژه های بخش دولتی مربوط به توسعه زیرساخت های شبکه دیتا در استان بوده و بخشی نیز مربوط به توسعه شبکه پهن باند و تلفن همراه در روستاهای کمتر توسعه یافته و پروژه های بخش خصوصی به طور عمده مربوط به توسعه شبکه پهن باند و تلفن همراه در مناطق روستایی و کم برخوردار است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان خاطر نشان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای اجرای عدالت ارتباطی و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا، تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا همسان سازی و ارائه سرویس و خدمات حوزه فناوری اطلاعات به صورت یکسان در تمام نقاط استان انجام شود.

در حال حاضر افزون بر یک هزار و 790 سایت مخابراتی نسل سوم و یک هزار و 600 سایت نسل چهارم در گیلان فعال و بیش از چهار میلیون و 79 هزار مشترک تلفن همراه نیز در استان وجود دارد. همچنین بیش از 2 میلیون و 613 هزار مشترک این استان از اینترنت سیار و ثابت استفاده می کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها