کد خبر: 236257
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ۱۱:۰۸:۰۰
| |

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات:

حضور کشورهای خارجی در نوزدهمین دوره نمایشگاه تلکام

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات گفت: در این دوره از نمایشگاه سه کشور به صورت مستقیم و بیش از 20 کشور خارجی به صورت نمایندگی از طریق شرکت‌های ایرانی حضور داشته و بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی مانند سابق نیز به صورت محسوس و نامحسوس در این دوره حضور دارند.

حضور کشورهای خارجی در نوزدهمین دوره نمایشگاه تلکام
کد خبر: 236257
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ۱۱:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| جمال هادیان طبایی زواره در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره نوزدهم نمایشگاه بین المللی تلکام، صنایع مخابرات و اطلاع رسانی تهران با اشاره به اهمیت و ظرفیت‌های آن در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی، گفت: این نمایشگاه در حقیقت فرصتی برای عرضه و معرفی صنایع و خدمات مخابراتی است که امسال با شعار « دستاوردهای تازه، فرصت‌های نو» برگزار می‌شود. در این نمایشگاه شرکت‌های دولتی و نیمه دولتی و خصوصی و همین طور اپراتورها آخرین دستاوردهای خودشان را در صنایع مخابراتی به نمایش می‌گذارند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: با توجه به آنکه طی چند ماه گذشته اقدامات و تحرکات ناجوانمردانه در حوزه بین‌الملل علیه ملت جمهوری اسلامی شکل گرفته و صنایع مخابراتی را در تنگنا قرار داده است، این نمایشگاه و دستاوردهای جوانان نخبه و مستعد ، یک فرصت تازه و نو برای استفاده تجهیزات و فناوری‌های جدیدی که جوانان کشور تولید کرده‌اند، خواهد بود و در عین حال بستری را برای کشف بازارهای جدید بین‌المللی فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌ها و پنل‌های تخصصی مخابراتی در این دوره از نمایشگاه بین المللی تلکام، صنایع مخابرات و اطلاع رسانی تهران، خاطرنشان کرد: اینترنت اشیا از جمله موضوعات بسیار مهمی است که در پنل‌های تخصصی این دوره مورد بررسی قرار خواهد گرفت. کارشناسان اینترنت اشیا از بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی در این پنل حضور خواهند داشت تا روش‌های استفاده از اینرنت اشیا برای افزایش بهره‌وری در حوزه‌های مختلفی صنعتی، کشاورزی، آموزش و امثالهم به مشورت و نقد گذاشته شود.

هادیان ادامه داد: علاوه بر این نیز فرصت‌های سرمایه‌گذاری بررسی خواهد شد. همچنین در یک پنل دیگر قوانین تخصصی و حاکم بر صنایع مخابراتی مورد بررسی قرار می‌گیرد و نسبت آن‌ها با دولت به بحث گذاشته می‌شود. بنابراین باید گفت که دوره نوزدهم نمایشگاه تلکام نسبت به ادوار گذشته در فضای دستاوردهای جدید و فرصت‌های نویی خواهد بود که می‌تواند به ملت ایران و صنایع مخابرات ایران عرضه شود و از هر جهت باید این دوره متفاوت و ویژه ارزیابی کرد که نه منفعل خواهد بود و نه صرفا در سطح مقدماتی تشریفاتی و نمایشگاهی باقی می‌ماند بلکه در عرصه عمل و تغییر اهداف خود را به صورت جدی دنبال خواهد کرد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی همچنین به سطح بین‌المللی این دوره از نمایشگاه تلکام اشاره کرد و افزود: در این دوره از نمایشگاه سه کشور به صورت مستقیم و بیش از 20 کشور خارجی به صورت نمایندگی از طریق شرکت‌های ایرانی حضور داشته و بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی مانند سابق نیز به صورت محسوس و نامحسوس در این دوره حضور دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این دوره از نمایشگاه تلکام نیز تا چهاردهم مهرماه ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها