کد خبر: 250804
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۱۳:۲۴:۰۰
| |

 شبکه سی بی اس آمریکا روز گذشته اعلام کرد:

افشای پرونده‌های سوءاستفاده جنسی در اردوگاه‌های کودکان درآمریکا

 شبکه سی بی اس آمریکا روز گذشته اعلام کرد که در جریان صدها مورد گزارش در مورد سوءاستفاده جنسی از کودکان در اردوگاه های سراسر امریکا قرار گرفته است.

افشای پرونده‌های سوءاستفاده جنسی در اردوگاه‌های کودکان درآمریکا
کد خبر: 250804
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۱۳:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| شبکه سی بی اس آمریکا روز گذشته اعلام کرد که در جریان صدها مورد گزارش در مورد سوءاستفاده جنسی از کودکان در اردوگاه های سراسر امریکا قرار گرفته است.

در این گزارش شبکه سی بی اس آمده است: این شبکه گزارش هایی را در اختیار دارد که نشان می دهد بیش از 500 قربانی طی 55 سال گذشته مورد سوءاستفاده جنسی در اردوگاه های سراسر آمریکا قرار گرفته اند. دست کم 21 مورد از این پرونده ها در سال جاری میلادی بوده اند.


وابستگان قربانیان این پرونده ها اعلام کرده اند که شمار واقعی این پرونده های آزار و اذیت جنسی در آمریکا احتمالا بسیار بیشتر هستند از آنجائیکه بسیاری از قربانیان تاکنون این موضوع را گزارش نکرده اند.


شبکه سی بی اس مکالماتی از پسرانی در اختیار دارد که آنها در گفت وگو با یک روانکاو در مورد قربانی شدن در این آزار و اذیت جنسی توضیح می دهند.


شبکه سی بی اس همچنین گزارش داد که این پرونده ها در حالی افشا شده اند که چنین پرونده های مشابه ای پیش تر نیز در دهه های گذشته در امریکا وجود داشت.


در دهه 1960میلادی نیز چنین پرونده هایی افشا شده بود که براساس آنها 578 کودک در اردوگاه های کودکان مورد آزاد و اذیت جنسی قرار گرفته بودند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها