کد خبر: 290035
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۱۳:۰۴:۲۷
| |

آغاز صدور روادید پستی ایران در شهر مرزی سوران عراق

با حضور سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل عراق در شهر سوران، صدور روادید الکترونیکی ایران از طریق دفاتر پستی در کردستان عراق بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی آغاز شد.

آغاز صدور روادید پستی ایران در شهر مرزی سوران عراق
کد خبر: 290035
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۱۳:۰۴:۲۷

اعتمادآنلاین| در سفر «مرتضی عبادی» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل به شهرستان سوران از توابع این استان در شمال عراق، نخستین روادید الکترونیک در دفتر اداره پست این شهر صادر و تحویل متقاضی شد.


سرکنسول جمهوری اسلامی ایران با همراهی فرماندار و مدیرکل پست استان و هیات همراه با حضور در دفتر اداره پست شهرستان سوران، بخش صدور الکترونیک روادید در سوران را افتتاح و اولین ویزای الکترونیک جمهوری اسلامی ایران را از حوزه اداره پست سوران صادر کرد.


در این روش اداره پست شهرستان سوران در ارتباط الکترونیکی با سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل، متقاضیان روادید ایران را پذیرش و پس از ثبت درخواست و اخذ تایید الکترونیک روادید از سوی نمایندگی، روادید را در اختیار شهروندان کرد عراقی قرار خواهد داد.


سرکنسولگری ایران و اداره کل پست اقلیم کردستان عراق اخیرا به توافق رسیدند تا شهروندان کرد عراقی بتوانند در یک روند رو به گسترش از طریق بیشتر مراکز پست ویزای ایران را دریافت کنند.


بر این اساس شهروندان استان اربیل می توانند از طریق ادارات پست اقلیم کردستان عراق درخواست روادید ایران نموده و آن را به آسانی در مراکز نزدیک به منازل خود دریافت کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها