کد خبر: 160756
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۷ ۱۰:۴۹:۰۰
| |

کنعانی‌مقدم مطرح کرد:

بررسی ناآرامی‌های اخیر کشور در جلسه خانه احزاب

کنعانی مقدم گفت: در گردهمایی روز پنجشنبه احزاب و تشکل‌ها درخصوص حوادث، وقایع و ناآرامی‌هایی که در چندماه اخیر در کشور اتفاق افتاده و همچنین گفت‌وگوی ملی به بحث و تبادل ‌نظر خواهند پرداخت.

بررسی ناآرامی‌های اخیر کشور در جلسه خانه احزاب
کد خبر: 160756
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۷ ۱۰:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| دبیرکل حزب سبز ایران درباره گردهمایی روز پنجشنبه 10 اسفند ماه گفت: در این روز احزاب سراسر کشور گرد هم خواهند آمد و درباره گفت‌وگوی ملی به بحث خواهند پرداخت.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگویی،‌ درباره گردهمایی احزاب سراسر کشور در روز پنجشنبه 10 اسفند ماه در وزارت کشور گفت: همایش سراسری احزاب کشور روز پنجشنبه 10 اسفند ماه از ساعت 8 تا 12 برگزار می‌شود و دبیران کل احزاب در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

وی ادامه داد: در گردهمایی روز پنجشنبه احزاب و تشکل‌ها درخصوص حوادث، وقایع و ناآرامی‌هایی که در چندماه اخیر در کشور اتفاق افتاده و همچنین گفت‌وگوی ملی به بحث و تبادل ‌نظر خواهند پرداخت.

دبیرکل حزب سبز ایران خاطرنشان کرد: بنا است تحلیل دقیقی در مورد ریشه‌های به وجود آمد این وقایع ارائه شود .

کنعانی مقدم در پاسخ به این سوال که معمولا در گردهمایی‌های فصلی خانه احزاب دبیران کل گله‌مند هستند که زمان سخنرانی به آن‌ها نمی‌رسد و افرادی خارج از نوبت سخنرانی می‌کنند این بار چه ساز و کاری در نظر گرفته شده است، گفت: این بار افرادی که قصد سخنرانی دارند باید اسم خود را به دبیرخانه دهند و از قبل مشخص کنند که می‌خواهند صحبت کنند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها