کد خبر: 255620
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۰۸:۲۹:۰۰
| |

یوناتن بت‌کلیا، نماینده آشوریان در مجلس:

نظام جمهوری اسلامی متعلق به آحاد جامعه از جمله آشوریان است

یوناتن بت‌کلیا، نماینده آشوریان در مجلس گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی نه فقط برای مسلمانان که برای تمامی آحاد جامعه از جمله آشوریان است و همه ایرانیان در پیروزی‌های این نظام الهی نقش دارند.

نظام جمهوری اسلامی متعلق به آحاد جامعه از جمله آشوریان است
کد خبر: 255620
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۰۸:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| یوناتن بت‌کلیا، نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه در آئین های گرامیداشت نه دی که در مسجد امام سجاد(ع) ورامین برگزار شد بیان کرد: آشوریان در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ، همپای سایر ایرانیان در صحنه مبارزه علیه رژیم ستم شاهی حضور داشتند و حضور روحانیون این اقلیت مذهبی در ورود حضرت امام خمینی(ره) در فرودگاه مهرآباد ، به عنوان یک افتخار برای جامعه آشوریان به حساب می آید.


وی اظهار داشت : امام راحل همواره ملت ایران را ید واحد در مقابله با دشمنان قسم خورده نظام می دانستند و به این دلیل است که جامعه آشوریان با تمام وجود برای پیشرفت این نظام کار می کنند.


نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده معظم شهدای مسیحی ، به گونه ای صمیمی و گرم رفتار می کنند که مایه تعجب و مباهات این قشر عظیم از جامعه می شود و دلبستگی آنان را به نظام بیشتر می کند.


وی تصریح کرد: ایران به واسطه استقرار نظام جمهوری اسلامی ، از دستاوردهای عظیمی برخوردار شده و این همان نقطه ای است که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا ، تاب دیدن آن را ندارند و این پیشرفت ها همچون خار در چشمان آنان فرو می رود.


دبیر کل آشوریان جهان گفت : دشمن تلاش دارد تا با فتنه انگیری ، جلوی پیشرفت های ایران اسلامی را گرفته و با ایجاد مانع ، از سرعت این پیشرفت ها بکاهد ولی امروز ایران به واسطه تلاش دانشمندان متخصص و متعهد به دستاوردهای عظیم علمی دست یافته و خود را به عنوان یک قدرت منطقه ای به جهان معرفی کرده است.


وی با اشاره به بخشی از مشکلات اقتصادی کشور گفت : مسئولان در رفع مشکلات اقتصادی در کنار مردم هستند و تلاش دارند تا با مدیریت امور ، رفاه و آسایش را برای مردم به ارمغان آورند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها