کد خبر: 278612
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۱۲:۱۸:۰۰
| |

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران:

عملیات روانی برای ناامید کردن مردم از سوی معاندین در کشور به راه افتاده است

استاندار تهران گفت: بعد از خروج آمریکا از برجام تحریم‌ها رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و یک عملیات روانی برای ناامید کردن مردم از سوی معاندین در کشور به راه افتاده است.

عملیات روانی برای ناامید کردن مردم از سوی معاندین در کشور به راه افتاده است
کد خبر: 278612
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۱۲:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| انوشیروان محسنی بندپی صبح چهارشنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: امروز به دلیل اعمال تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه ملت ایران در شرایط اقتصادی خاصی قرار داریم اما عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی راه عبور از شرایط فعلی است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در سال 92 کشور را با تورم 35 درصد تحویل گرفت و در آن شرایط البته رشد منفی اقتصادی داشتیم گفت: از سال 93 تا 96 تورم در کشور یک رقمی شد و تا قبل از خروج آمریکا از برجام افزایشی در نرخ ارز نداشتیم و در تولید بنزین به سطحی از خود کفایی رسیدیم که بنزین از لیست تحریم‌های آمریکا خارج شد.

محسنی بندپی افزود: باید بدانیم که بعد از خروج آمریکا از برجام تحریم‌ها رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و یک عملیات روانی برای ناامید کردن مردم از سوی معاندین در کشور به راه افتاده است.

استاندار تهران بیان داشت: بالندگی و رشد انقلاب و راه برون رفت از شرایط فعلی درگرو حفظ وحدت و تفاهم اجتماعی، امید آفرینی و اقدام و عمل و وحدت اجتماعی دارای مولفه‌هایی اطمینان بخش است که تبعیت از ولایت فقیه یکی از این مؤلفه هاست.

وی محور دوم وحدت اجتماعی را عمل به قانون دانست و عنوان کرد: سرمایه اجتماعی از دست رفته به دلیل عدم اجرای قانون بوده است و در مقطع حساس کنونی و درشرایط جنگ اقتصادی و رسانه‌ای، که دشمن درصدد القای روحیه یاس و ناامیدی بین مردم است امید آفرینی اثربخش است.

محسنی بندپی بیان داشت: مقام معظم رهبری امسال با توجه به عملیات روانی دشمن مطالبه جدی برای حضور حماسی مردم داشتند و در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی تاکید شده است و دشمن بیشتر از آنکه از انرژی صلح آمیز هسته‌ای ما واهمه داشته باشد از قدرت دانش جوانان ما می ترسد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه همه ما باید در راستای افزایش سطح رضایتمندی مردم که مورد تاکید مقام معظم رهبری است قدم برداریم بیان داشت: ائمه جمعه در مهندسی فرهنگی جامعه بعنوان افرادی با نفوذ بالای کلمه در بین مردم نقشی به سزا دارند.

وی عنوان داشت: اگر امروز طلاق آماری رو به رشد دارد بواسطه این است که نتوانستیم مهارت‌های زندگی را به زوج‌های جوان آموزش دهیم و مقام معظم رهبری در بحث آسیب‌های اجتماعی بسار جدی و مطالبه گر ورود پیدا کردند و همین مطالبه گری ایشان باعث شد تا در قانون برنامه ششم تکالیفی را به عهده دستگاه‌ها گذاشته شود

محسنی بندپی گفت: از برکات انقلاب اسلامی اقامه نماز جمعه است که روحیه مطالبه گری در مردم را تقویت کرده است و ائمه جمعه به مثابه حلقه وصل میان مردم و حاکمیت عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه فرمانداران باید از ظرفیت ائمه جمعه در شهرستان متبوع خود بهره بگیرند افزود: حضور تمام وقت فرمانداران و سکونت آنها در شهرستان محل خدمت الزامی است و این امر هم مورد تاکید وزیرکشور است.

استاندار تهران اظهار داشت: ائمه جمعه در خصوص مدیران کم کار دستگاه‌های اجرایی مطالبه گر باشند و شخصاً در خصوص ارزیابی پایان سال مدیران دستگاه‌های اجرایی ورود خواهم کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها