کد خبر: 344663
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۲:۰۲:۳۷
| |

سردار موسوی، فرمانده مقاومت نیروی قدس در سوریه:

دفاع مقدس الگوی مقاومت در منطقه شده است

سردار سیدحیدر موسوی، فرمانده محورمقاومت نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس گفت: هشت سال ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان اسلام به الگوی مقاومت در منطقه و جهان تبدیل شده است.

دفاع مقدس الگوی مقاومت در منطقه شده است
کد خبر: 344663
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۲:۰۲:۳۷

اعتمادآنلاین| سردار سیدحیدر موسوی، فرمانده محورمقاومت نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، روز چهارشنبه در همایش مشترک نیروهای مسلح در فردیس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی و رشادت ها شهدا و ایثارگران است، دلاورمردانی که عاشقانه دل به آرمانهای امام راحل عظیم الشأن، سپردند و برای عظمت ،عزت و جایگاه والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی کردند.

وی اضافه کرد: شهدای عزیز با نثار خون خود، امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آورده اند و ما وظیفه سنگینی در قبال خون شهدا داریم.

موسوی ادامه داد : عزت و اقتدار کنونی که اکنون داریم نتیجه رشادت، صبر و استقامت و فداکاری های شهدا، ایثارگران و خانواده های آنها است.

فرمانده محور مقاومت نیروی قدس در سوریه گفت: امروز مردم کشورهای یمن، سوریه و عراق از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته و در برابر استکبار ایستاده اند و دشمن را به زانو درآوردهاند.

سردار موسوی افزود: در طول چهار دهه ای که از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد، دشمنان تلاش داشتند تا با توطئه هاف تحریم ها و فشارهای اقتصادی ملت را به زانو درآورند اما ملت ایران با ایستادگی و مقاومت نقشه انان را نقش بر آب کرده است.دشمنان همیشه چشم طمع به ایران اسلامی داشته و در طول این چند سال همیشه به دنبال بازگرداندن حاکمیت خود به این سرزمین بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هدف امام حسین (ع) احیای اسلام ناب محمدی (ص)در مقابل اسلام انحرافی بود، افزود : دفاع مقدس از قیام امام حسین (ع) و عاشورای حسینی الهام گرفته است.

سردار موسوی، هدف جمهوری اسلامی ایران در سوریه را دفاع از مردم این کشور عنوان کرد و اظهار داشت: اگر ایران در سوریه حضور پیدا نمی کرد امروز این بحران از طریق عراق وارد مرزهای ایران می شد که برای امنیت ملی ما بسیار خطرناک بود.

این مراسم با حضور یگانهای سپاه امام رضا(ع)،نیروی انتظامی ،یگان نمونه تکاوران نیروی زمینی ارتش،گردان امنیتی عمار و گروهان های نمونه از گردان بیت المقدس و گردان الزهرا(س)،خواهران و برادران بسیجی و خانواده معظم شهدا، فرماندار،امام جمعه،دادستان عمومی و انقلاب فردیس و دیگر مسئولان برگزار شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها