کد خبر: 346433
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۳:۱۴:۱۸
| |

کرم‌پور حقیقی، عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس:

مجمع تشخیص مصلحت طرح شفافیت آرای نظام تقنینی را تایید کند

کوروش کرم‌پور حقیقی، عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، طرح شفافیت آرا را مطالبه‌ای ملی دانست و گفت: از مجمع تشیخص مصلحت نظام می‌خواهم با تایید این مصوبه بهره مرکب نظام پولی را حذف کند.

مجمع تشخیص مصلحت طرح شفافیت آرای نظام تقنینی را تایید کند
کد خبر: 346433
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۳:۱۴:۱۸

اعتمادآنلاین| کوروش کرم‌پور حقیقی، عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تشکر از ابلاغ سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری و سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت:‌ از رزمندگان یمن که از رزمندگان دفاع مقدس ایران الگو گرفته و شکست بزرگی به لشگریان عربستان سعودی وارد کردند، تشکر می‌کنم.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی شفافیت آرا را مطالبه‌ای ملی دانست و گفت: شاهد بودیم که همکاران ما روز گذشته با درک بالایی این مطالبه ملی و طرح شفافیت آرای نظام تقنینی را تصویب کردند و به نظر عموم مردم احترام گذاشتند. از مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌خواهم که با تایید مصوبه مجلس در خصوص حذف بهره مرکب نظام پولی در راستای صلاح و صرفه مردم اقدام کند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی ضمن انتقاد از وضعیت معیشتی معلمان اظهار کرد: مطابق ماده 63 قانون برنامه ششم توسعه در جهت اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان چرا دولت تاکنون این لایحه را به مجلس شورای اسلامی نفرستاده است؟ چه کسی باید پاسخگوی یک میلیون نفر فرهنگی کشور باشد.

وی ادامه داد: آبرسانی به استان فارس از طریق دریا برای توسعه استان و به ویژه صنایع استان امری لازم و ضروری است. چگونه این پروژه برای سایر استان‌ها آغاز شده اما هنوز استان فارس از اجرای این پروژه بی‌بهره است.

کرم‌پور حقیقی با استناد به بند 9 اصل 3 قانون اساسی، مطالبات مختلف مردم حوزه انتخابیه را ذکر کرد و خطاب به رییس جمهور تذکر داد.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بعضی از ارگان‌ها علی‌رغم تامین منابع مالی و شرایط اجرایی، وظایف ذاتی خود را انجام نمی‌دهند این اتفاقات باعث نتایج غیرقابل جبرانی در سطح ملی و منطقه‌ای می‌شود. در این خصوص کوچک‌ترین برخورد قانونی صورت نگرفته است. دستگاه‌های مربوطه به این مهم رسیدگی کنند.

وی در پایان خطاب به رییس جمهور آمریکا گفت: به شما توصیه می‌کنم با تعهد به برجام و لغو تحریم‌های ظالمانه رسوایی بزرگ خود را جبران کنید. به دولتمردان اروپایی اعلام می‌کنم که به جای صدور بیانیه علیه ایران به تعهدات برجامی خود عمل کنند. تاکنون ملت ایران به جز حرف و وعده از اروپایی‌ها چیزی ندیده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها