کد خبر: 386509
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۶:۳۷:۳۵
| |

نمایندگان شعب نیاز به دریافت تعرفه‌ها را اطلاع دهند

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای از نمایندگان شعب خواست تا در صورت نیاز به دریافت تعرفه‌های بیشتر، موضوع رابه فرمانداری یا بخشداری مربوطه جهت تأمین کسری تعرفه و برگ رأی اطلاع دهند.

نمایندگان شعب نیاز به دریافت تعرفه‌ها را اطلاع دهند
کد خبر: 386509
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۲ ۱۶:۳۷:۳۵

اعتمادآنلاین| در متن اطلاعیه 32 ستاد انتخابات آمده است: با توجه به حضور گسترده ملت حماسه ساز ایران اسلامی در شعب اخذ رأی به نمایندگان فرماندار و اعضای شعب ابلاغ می‌شود تعرفه‌ها و برگ های رأی مصرف نشده شعبه را شمارش کنند و در صورت نیاز به دریافت تعرفه‌های بیشتر به فرمانداری یا بخشداری مربوطه جهت تأمین کسری تعرفه و برگ رأی اطلاع دهند.


انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت 8 صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در 208 حوزه انتخابیه - 6 هزار و 112 شعبه شهری، 577 شعبه روستایی و 461 شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین 290 نماینده مجلس شورای اسلامی و تعیین7 نماینده مجلس خبرگان رهبری در 5 حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.


در این دوره از انتخابات 57 میلیون و 918 هزار و 159 نفر واجد شرایط رای دادن و 2 میلیون و 931 هزار و 766 نفر رای اولی هستند.

منبع: ایرنا


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها