کد خبر: 391520
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۱۱:۱۱:۰۷
| |

پیام تسلیت مسئولان فرهنگی در پی درگذشت حسین شیخ‌الاسلام

 ابوذر ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و حجت‌الاسلام محمدحسین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت حسین شیخ الاسلام را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مسئولان فرهنگی در پی درگذشت حسین شیخ‌الاسلام
کد خبر: 391520
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۱۱:۱۱:۰۷

اعتمادآنلاین| ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در پیامی درگذشت حسین شیخ الاسلام عضو شورای عالی این سازمان را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر ابراهیمی به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت جناب آقای دکتر حسین شیخ الاسلام که سال‌های متمادی در عرصه‌های مختلف از جمله در شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منشأ خدمات ارزشمندی در حوزه روابط بین‌الملل بود، موجب تأثر و تأسف گردید.

دکتر شیخ الاسلام به عنوان شخصیتی متعهد، مؤمن و متخصص در مسئولیت‌های مختلف از جمله عضویت در شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاونت بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، معاونت عربی و آفریقای وزارت امور خارجه، سفارت ایران در سوریه و نمایندگی مجلس شورای اسلامی همراه صدیق انقلاب و رهبری در اعتلای ارزش‌های الهی و پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی بود.

اینجانب، مصیبت وارده را به اعضای شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سایر همکاران و خانواده ‌معزز ایشان تسلیت عرض نموده از خداوند متعال، رحمت و غفران واسعه برای وی و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسئلت می‌کنم.

همچنین حجت‌الاسلام محمدحسین مختاری، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در پیامی درگذشت حسین شیخ الاسلام دیپلمات انقلابی، فعال و پیشگام جریان مقاومت و معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر جانکاه درگذشت «جناب آقای حسین شیخ‌الاسلام» دیپلمات انقلابی و درخدمت آرمان‌های نظام‌ مقدس اسلامی، چهره فعال و پیشگام جریان مقاومت و حامی انتفاصه مردم مظلوم فلسطین، شخصیتی متدین و متواضع، همکار عزیز در عرصه فعالیت‌های برون مرزی از جمله معاونت امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی که خدمات موثر و شایانی در حوزه سیاست خارجی در زمان مسؤولیت‌هایشان ارائه نمودند، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

سالها مجاهدت و تلاش در تحقق آرمان آزادی قدس شریف و دفاع از انتفاضه فلسطین و حمایت از مقاومت اسلامی در منطقه و فعالیت‌های تقریبی در امور بین‌الملل و کمک به گسترش همکاری‌ نهادهای علمی و دانشگاهی جهان اسلام از جمله ویژگی‌های آن مرحوم بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به دوستان و آشنایان به ویژه همکاران محترم ایشان در وزارت امورخارجه، مجمع تقریب مذاهب اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده معززشان، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها