کد خبر: 167403
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۰ ۱۴:۴۴:۰۰
| |

دفاع رابرت دنیرو از خبرنگاران با حمله به ترامپ

رابرت دنیرو، از مشاهیر دنیای بازیگری و بنیانگذار جشنواره فیلم ترایبکا دیشب در مراسم اختتامیه این جشنواره از ترامپ و تلاش وی برای زیر سؤال بردن خبرنگاران و آزادی بیان انتقاد کرد.

دفاع رابرت دنیرو از خبرنگاران با حمله به ترامپ
کد خبر: 167403
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۰ ۱۴:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| در آخرین شب جشنواره بین‌المللی فیلم ترایبکا 2018 با حضور رابرت دنیرو بنیانگذار جشنواره یک مجموعه مستند جدید از «لیز گاربوس» با عنوان «رکن چهارم» در مورد گزارش‌های نیویورک تایمز و پوشش خبری نخستین سال ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ به نمایش درآمد.

دنیرو بنیانگذار جشنواره فیلم «ترایبکا» دیشب در مراسم اختتامیه این جشنواره از ترامپ و تلاش وی برای زیر سوال بردن خبرنگاران و حقیقت انتقاد کرد.

دنیرو که یکی از معروف‌ترین مخالفان ترامپ است به حاضرین در مراسم اختتامیه جشنواره ترایبکا گفت: حرف‌های بی‌ارزش ترامپ درباره اخبار دروغین می‌تواند بسیار خطرناک‌تر از وضعیت موجود شود چون این واژه حالا به یک شعار محبوب زورگوها و دیکتاتورها در سراسر دنیا شده و نمایانگر نیت‌هایی بسیار پلید است.

دنیرو قبل از نمایش مستند گاربوس روی صحنه رفت و با اشاره به همه خبرهای مخالف ترامپ که از سوی خود ترامپ با عنوان اخبار دروغ و جعلی خوانده می‌شوند، گفت: نگران این نیستم که جمهوری‌خواهان بخواهند چرت و پرت‌های ترامپ درباره اخبار جعلی را باور کنند. من بسیار نگران این هستم که جمهوری‌خواهان اجازه می‌دهند ترامپ به این راحتی حقایق را کنار بزند و حرف خود را واقعیت جلوه دهد. به همین دلیل از روزنامه‌نگارانی که حالا در این فیلم مستند خواهیم دید، بسیار تشکر می‌کنم. روزنامه‌نگاران حقیقت‌گو که همه جا خود را متعهد به نشان دادن حقیقت به ما می‌کنند.

دنیرو در مورد اهانت ترامپ و نسبت دروغ دادن به خبرها گفت: خنده‌دار است که چون خودت از چیزی خوشت نمی‌آید به آن نسبت خبر جعلی بدهی.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها