کد خبر: 256173
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ۱۲:۴۰:۰۰
| |

مینا ساداتی بازیگر سینما در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

«سرو زیر آب» تصویری واضح از نیاکان ما است/ زحمات زیادی برای یادگیری گویش و لهجه مدنظر کارگردان داشتیم

مینا ساداتی بازیگر فیلم «سرو زیر آب» گفت: «یک نفر از اولین روز‌های فیلمبرداری با ما همراه شد و روی نوع گویش و لهجه بازیگران کار کرد. مدت قابل توجهی صرف شد تا با آن گویشی که مد نظر کارگردان بود آشنا شویم.»

«سرو زیر آب» تصویری واضح از نیاکان ما است/ زحمات زیادی برای یادگیری گویش و لهجه مدنظر کارگردان داشتیم
کد خبر: 256173
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ۱۲:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مینا ساداتی بازیگر فیلم «سرو زیر آب» درباره موضوعاتی که این فیلم بیش از همه به آن توجه کرده است می‌گوید «سرو زیر آب» نگاهی جدید به جنگ و اتفاقات آن دارد.

مینا ساداتی بازیگر درباره بازی در این فیلم به اعتمادآنلاین گفت: «از سوی کارگردان فیلم و عوامل دیگر تحقیقات بسیار خوبی صورت گرفته بود. فکر می‌کنم «سرو زیر آب» یکی از آن فیلم‌هایی است که با اطلاعات کامل ساخته شده است. خودم این نقش را دوست داشتم. برایم جالب بود و مهم بود که در این موقعیت حضور پیدا کنم. با خانواده‌های زرتشتی زیادی مواجه شدم. با آنها درباره شرایط جنگ و اتفاقاتی که در آن سال‌ها رخ داده بود گفت‌وگو کردیم.»

او ادامه داد: «برای من این فیلم از این جهت جالب بود که تصویر نیاکان و کسانی که تاریخ این کشور هستند می‌بینیم و می‌توانیم درباره زرتشت و خانواده‌های زرتشتی صحبت کنیم. کسانی که در جنگ تحمیلی برای کشور زحمات زیادی کشیدن و شهیدان زیادی را تقدیم کردند. به همین دلیل بازی در این نقش برایم هیجان‌انگیز بود. عموما نقش‌هایی که تکلیفشان مشخص هستند دوست دارم. این اثر پیام خود را به خوبی به جامعه و بازماندگان آن اعلام می‌دارد.»

مینا ساداتی درباره نوع گویش و لهجه‌ای که در «سرو زیر آب» دارد گفت: «شخصی از اولین روز‌های فیلمبرداری با ما همراه شد و روی نوع گویش و لهجه بازیگران کار کرد. مدت قابل توجهی صرف شد تا با آن گویشی که مد نظر کارگردان بود آشنا شویم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها