کد خبر: 549926
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ۰۹:۲۹:۵۰
| |

دانلود فیلم‌های خانوادگی خارجی

ملاحظات برای ساخت یک فیلم در ژانر خانوادگی بسیار بالاست چرا که قرار است این اثر در یک جمع خانوادگی دیده شود پس باید از نظر اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی برای سنین کودک تا نوجوان مناسب باشد

دانلود فیلم‌های خانوادگی خارجی
کد خبر: 549926
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۳ ۰۹:۲۹:۵۰

ملاحظات برای ساخت یک فیلم در ژانر خانوادگی بسیار بالاست چرا که قرار است این اثر در یک جمع خانوادگی دیده شود پس باید از نظر اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی برای سنین کودک تا نوجوان مناسب باشد. بیشتر سازندگان موضوعاتی را در نظر می گیرند که تقریبا تمام اعضای یک خانواده را در داستان دخیل کنند. رسانه نیکی دیلی فیلم های خانوادگی را بصورت منظم و طبقه بندی شده در یک ارشیو قرار می دهد و به شما پیشنهاد می دهد نسخه دوبله فارسی این فیلم ها را دریافت کنید.! دانلود فیلم های خانوادگی برای تماشای جمعی مناسبند.

معرفی فیلم های جدید با ژانر خانوادگی

1-خانه دوشیزه پرگرین برای بچه های عجیب

فیلم خارجی خانه دوشیزه پرگرین برای بچه های عجیب Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children به کارگردانی تیم برتون محصول 2016 کشور آمریکا، انگلیس، کانادا، بلژیک است و ژانری خانوادگی، فانتزی و ماجراجویی دارد. نویسندگی این فیلم را رنسوم ریگز (بر اساس رمان نوشته شده توسط) جین گلدمن بر عهده دارند و بازیگرانی چون اوا گرین، آسا باترفیلد، ساموئل ال جکسون ایفای نقش کرده اند.!! داستان فیلم : هنگامی که جیکوب (آسا باترفیلد) سرنخ‌هایی از رازی را کشف می‌کند که جهان‌ها و زمان‌های مختلف را در بر می‌گیرد، مکانی جادویی را پیدا می‌کند که به عنوان خانه دوشیزه پرگرین برای کودکان عجیب و غریب شناخته می‌شود. اما رمز و راز و خطر عمیق تر می شود زیرا او با ساکنان آشنا می شود و در مورد قدرت های ویژه آنها و دشمنان قدرتمند آنها مطلع می شود. در نهایت، جیکوب متوجه می‌شود که فقط «ویژگی» خاص خودش می‌تواند دوستان جدیدش را نجات دهد.

2- ماجرای ای.آر.آی: دوست ربات من

فیلم خارجی ماجرای ای.آر.آی: دوست ربات من The Adventure of A.R.I.: My Robot Friend به کارگردانی استفان شیمک محصول 2020 کشور فرانسه است و ژانری خانوادگی دارد. نویسندگی این فیلم را مایکل باومگارتن جروم ریگنر-کالفون (بر اساس داستانی اصلی از) سباستین سمون بر عهده دارند و بازیگرانی چون جرملی میلر , ژود منلی , جونیر براون ایفای نقش کرده اند.!! داستان فیلم : یک نوجوان شجاعت لازم را برای کمک به یک ربات دوست به نام A.R.I جلب می کند. توسط یک مدیر آزمایشگاه بی‌رحم که برای یک شرکت قدرتمند کار می‌کند ربوده می‌شود و به دنبال تبدیل او به یک سلاح خطرناک برای حکومت بر جهان است. دانلود فیلم سینمایی با دوبله فارسی لذت بخش است.

3- مخترع بازی

 

فیلم مخترع بازی

فیلم خارجی مخترع بازی The Games Maker به کارگردانی خوان پابلو بوسکارینی محصول 2014 کشور کانادا , ایتالیا است و ژانری خانوادگی دارد. نویسندگی این فیلم را خوان پابلو بوسکارینی (فیلمنامه) پابلو دی سانتیس (بر اساس کتاب) دیمون سایسون بر عهده دارند و بازیگرانی چون دیوید مازوز، ادوارد اسنر، جوزف فاینس ایفای نقش کرده اند.!! داستان فیلم : عشق تازه یافته ایوان دراگو به بازی های رومیزی، او را به دنیای خارق العاده و رقابتی اختراع بازی منجنیق می کند و او را در مقابل مخترع مورودیان قرار می دهد، که مدت هاست می خواست شهر زیل را که پدربزرگ ایوان تأسیس کرده بود، ویران کند. ایوان برای نجات خانواده‌اش و شکست دادن مورودیان، باید بداند که یک گیم‌ساز واقعی بودن چیست..

4- گوبی

فیلم خارجی گوبی Gooby به کارگردانی ویلسون کونی بیر محصول 2009 کشور کانادا است و ژانری خانوادگی دارد. نویسندگی این فیلم را ویلسون کونی بیر بر عهده دارند و بازیگرانی چون رابی کولترین، دیوید جیمز الیوت، اینگرید کاولارس ایفای نقش کرده اند.!! داستان فیلم : اسباب‌بازی دوران کودکی ویلی، گوبی، یازده ساله، به عنوان یک هیولای واقعی، زنده و قد شش فوتی زنده می‌شود که به ویلی در لحظات سخت، با ماجراجویی‌های خنده‌دار و خنده‌دار کمک می‌کند.

5- کیت کیترج: یک دختر آمریکایی

فیلم خارجی کیت کیترج: یک دختر آمریکایی Kit Kittredge: An American Girl به کارگردانی پاتریشیا روزما محصول 2008 کشور کانادا و امریکا است و ژانری خانوادگی دارد. نویسندگی این فیلم را آن طاووس والری تریپ بر عهده دارند و بازیگرانی چون ابیگیل برسلین، استنلی توچی، جوآن کیوزاک ایفای نقش کرده اند.!! داستان فیلم : «کیت کیترج: یک راز آمریکایی» حول یک دختر جوان است که در مبارزات رکود بزرگ زندگی می کند. کیت 10 ساله در پانسیونی که پدر و مادرش در سینسیناتی اوهایو دارند زندگی می کند. او علاقه زیادی به نوشتن دارد و آرزو دارد روزی چیزی از او در روزنامه محلی قرار گیرد. آیا با کمک دوستانش، استرلینگ و روتی، بالاخره رویای او محقق خواهد شد؟

6- افسانه درخت

 

فیلم افسانه درخت

فیلم خارجی افسانه درخت A Monster Calls به کارگردانی ج.ا. بایونا محصول 2016 کشور آمریکا , اسپانیا , انگلیس است و ژانری خانوادگی،فانتزی و درام دارد. نویسندگی این فیلم را پاتریک نس (فیلمنامه) سیوبهان داود بر عهده دارند و بازیگرانی چون فلیسیتی جونز , لوئیس مکدوگال , سیگورنی ویور ایفای نقش کرده اند.!! داستان فیلم : هیولا اغلب راه رفتن نمی آید. این بار نوبت به کانر می رسد و تنها چیزی را می خواهد که کانر نمی تواند خود را مجبور به انجام آن کند. حقیقت را بگو. این یک داستان بسیار تاثیرگذار در مورد پسری است که احساس می کند بسیار آسیب دیده، گناهکار و بیشتر عصبانی است. او در مدرسه با قلدرها و نگاه های ترحم آمیز همه و در خانه با بیماری مادرش مبارزه می کند. آیا کانر بر مشکلات خود غلبه خواهد کرد؟ آیا همه چیز درست خواهد شد؟ آیا کانر می تواند حقیقت را بیان کند؟ دانلود فیلم خارجی افسانه درخت از سایت نیکی دیلی امکان پذیر است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها