کد خبر: 293176
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۱۰:۱۱:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

حمله تند فرهاد مجیدی به وزیر ورزش و باشگاه پرسپولیس/ وزیر ‌می‌خواهد پرسپولیس قهرمان شود/ در برابر بی‌عدالتی‌ها سکوت ‌نمی‌کنم

فرهاد مجیدی بعد از تساوی برابر صنعت نفت آبادان در اینستاگرامش به وزیر ورزش و باشگاه پرسپولیس تاخته است.

حمله تند فرهاد مجیدی به وزیر ورزش و باشگاه پرسپولیس/ وزیر ‌می‌خواهد پرسپولیس قهرمان شود/ در برابر بی‌عدالتی‌ها سکوت ‌نمی‌کنم
کد خبر: 293176
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ ۱۰:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ استقلال شب گذشته در یک بازی حساس در لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان رفت. دیداری که بدون گل به پایان رسید تا رویای قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر نقش بر آب شود.

این بازی یک صحنه حساس داشت که حواشی زیادی هم به وجود آورد. آبی‌های پایتخت در این دیدار گلی به ثمر رساندند، اما داور آن را مردود اعلام کرد تا فرهاد مجیدی حسابی از این تصمیم شاکی شود.

او حالا در اینستاگرامش مطلبی منتشر کرده و فوتبال ایران را ناپاک خوانده است. او با حمله به وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال، آنها را به فساد و تبانی متهم کرده است. او اعلام کرده که وزیر در این شرایط سخت اقتصادی کشور تلاش دارد تا پرسپولیس را قهرمان لیگ کند.

فرهاد مجیدی اینستاگرام

او در ادامه به پیشکسوتان استقلال هم حمله کرده و آنها را متهم به سکوت و محافظه‌کاری کرده است. مجیدی در انتهای این نوشته تمام تلاشش را می‌کند تا حق استقلال و هواداران این تیم را بگیرد.

اما سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که مجیدی بر چه اساسی این اتهام‌ها را متوجه وزارت ورزش و تیم پرسپولیس کرده است. مربی استقلال چگونه و بر مبنای کدام شواهد و مستندات پرسپولیس و وزیر ورزش را متهم به فساد کرده است؟ شاید بهتر باشد مجیدی به‌ جای اتهام‌زنی به تیم‌های رقیب شواهدش را در مراجع ذی‌صلاح ارائه دهد و این‌گونه از حق تیمش دفاع کند. بدون تردید این صحبت‌های مجیدی به‌ غیراز اینکه هواداران استقلال و پرسپولیس را برابر هم قرار دهد، هیچ کارکرد دیگری ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها