کد خبر: 324729
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۴ ۱۶:۲۴:۰۱
| |

مدیرورزشی آبی اناری ها این تیم را ترک کرد

پپ سگورا از سمت خود کناره گیری کرد.

مدیرورزشی آبی اناری ها این تیم را ترک کرد
کد خبر: 324729
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۴ ۱۶:۲۴:۰۱

اعتمادآنلاین| ‌ خبری که از چند روز قبل دهان به دهان می‌چرخید بالاخره رسمی شد و پپ سگورا، مدیر فوتبال بارسلونا با وجود باقی ماندن یک سال از قراردادش با آبی اناری ها، این تیم را ترک کرد.

وبسایت رسمی باشگاه بارسلونا با اعلام این خبر، از تعهد سگورا قدردانی کرده و برای او در آینده آرزوی موفقیت کرده است.

سگورای 58 ساله از سال 2017 در این پست فعالیت می‌کرد. او که کار خود در بارسلونا را در سال 2002 و با حضور به عنوان دستیار لورنزو سرا فرر در آکادمی باشگاه آغاز کرده بود، در ادامه حضور به عنوان کمک مربی در تیم بارسلونای بی را هم تجربه کرد و در سال 2006، به عنوان دستیار سرا فرر به آاک آتن پیوست.

سگورا در سال 2007 به عنوان دستیار تاکیس لمونیس در المپیاکوس منصوب شد و در مارچ 2008 بعد از اخراج لمونیس، به شکل موقت هدایت المپیاکوس را تا پایان فصل به عهده گرفت. علیرغم کسب دوگانه داخلی یونان، سگورا تصمیم گرفت تا از هدایت این تیم کناره گیری کند.

بعد از این تجربیات، سگورا وارد عرصه مدیریتی شد و در سال های 2009 تا 2012 مدیریت فنی آکادمی لیورپول را به عهده داشت. او در سال 2015 به بارسلونا بازگشت و پیش از حضور در آخرین پست، به مدت دو سال مدیر آکادمی بارسلونای بی بود.

پیش بینی می‌شود بعد از خروج سگورا، اریک آبیدال بازیکن پیشین آبی اناری ها که معاون سگورا در این پست بوده، جای او را بگیرد.

این روزها بارسلونا بیش از درگیری در بازار نقل و انتقالات، درگیر تغییرات مدیریتی خود بوده است. پیش از این، روز پنجشنبه اعلام شد که پاتریک کلایورت، ستاره هلندی سابق بارسلونا، به عنوان مدیر فوتبال جوانان بارسلونا منصوب شده و مدیریت لاماسیا را به عهده خواهد گرفت.

منبع: نود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها