کد خبر: 442356
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۱ ۰۸:۴۶:۱۸
| |

کومان نگران آینده بارسلونا

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا در مورد نگران کننده بودن امتیازهای از دست رفته گفت: بله که نگران هستم چون از چهار بازی تنها دو امتیاز به دست آوردیم. بازی ما خیلی قابل قبول بود. من بیش‌تر از آن نگران می شوم که نتوانیم موقعیت خلق کنیم. 

کومان نگران آینده بارسلونا
کد خبر: 442356
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۱ ۰۸:۴۶:۱۸

اعتمادآنلاین| بارسلونا در ادامه نتایج ضعیفش در لالیگا نتوانست آلاوس را شکست دهد و تنها یک امتیاز به دست آورد تا با هشت امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار بگیرد. رونالد کومان پس از بازی گفت: به خاطر تاثیرگذاری بالای بازیکنانم نگران هستم. موضوع نه عملکرد است و نه تمرکز اما باید گل‌های بیش‌تری به ثمر رساند. این اتفاق برابر یوونتوس رخ داد و اکنون آلاوس. هم‌چنین یک گل را به آلاوس هدیه کردیم. نمی‌توانم بپذیرم که این همه اشتباه داشتیم.

سرمربی بارسلونا افزود: در نیمه اول تیم حریف کاملا فضاها را بسته بود ولی با این حال دو یا سه موقعیت داشتیم. در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم.

سرمربی هلندی درباره تعویض آنسو فاتی اظهار کرد: یک روز از من انتقاد می‌کنید چرا دیر تعویض کردم و اکنون در بین دو نیمه این کار را انجام دادم. فاتی فرصت‌های خودش را داشت. می‌خواستم شرایط بهتر شود.

تصاویر تلویزیونی نشان داد کومان در دقایق پایانی روی نیمکت نشسته بود و ناامیدانه بازی را تماشا می‌کرد. او در آن لحظات کنار زمین نبود تا بازیکنانش را هدایت کند. سرمربی هلندی در این رابطه گفت: از تصویر من انتقاد می‌کنید؟ ما تمام تلاش خود را کردیم. اگر از من به این خاطر انتقاد می‌کنید، دیگر حرفی نیست.

سرمربی بارسلونا در مورد نگران کننده بودن امتیازهای از دست رفته گفت: بله که نگران هستم چون از چهار بازی تنها دو امتیاز به دست آوردیم. بازی ما خیلی قابل قبول بود. من بیش‌تر از آن نگران می شوم که نتوانیم موقعیت خلق کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها