کد خبر: 443303
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۶ ۱۱:۱۵:۰۰
| |

محمد نوازی، مربی تیم شهرخودرو مشهد، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

کارنامه درخشان «رحمتی» نشان‌دهنده لیاقت و استعداد اوست

مربی تیم شهرخودرو معتقد است مهدی رحمتی به واسطه سال‌ها حضور در بازی‌های مهم تجربه خوبی کسب کرده است و کارنامه درخشان او را نشان‌دهنده لیاقت و استعداد این مربی جوان می‌داند.

کارنامه درخشان «رحمتی» نشان‌دهنده لیاقت و استعداد اوست
کد خبر: 443303
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۶ ۱۱:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ترنم کشاورز - محمد نوازی در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین در مورد شرایط تمرینی تیم شهرخودرو اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات را برگزار می‌کنیم. امیدواریم هرچه زودتر رقابت‌های لیگ برتر آغاز شود چراکه به این شکل بسیاری از تیم‌ها هم از لحاظ هزینه و هم بدنسازی لطمه می‌بینند و اذیت می‌شوند. متاسفانه چند نفر از بازیکنان‌ ما به کرونا مبتلا شده‌اند. ولی ما به صورت مجازی و زیر نظر پزشک تیم تمرینات‌ را با آنها انجام می‌دهیم تا از شرایط بدنی ایده‌آل فاصله نگیرند. خوشبختانه کرونای آنها از نوع حاد نیست و به امید خدا هرچه زودتر رفع می‌شود و می‌توانند به تیم بپیوندند. ولی با تمام اینها شرایط تمرینی خیلی خوبی داریم، همه بازیکنان‌‌مان هم در بازی‌های دوستانه‌ عملکرد خوبی داشتند و نمایش قابل قبولی ارائه دادند.

او درباره ابتلایش به ویروس کرونا گفت: خداروشکر در حال حاضر حالم خوب است. بعد از انجام دومین تست و گذشتن 14 روز دیگر اثری از ویروس در بدنم وجود ندارد. توانستم به تمرینات اضافه شوم و در خدمت مجموعه باشم. آقای رحمتی در دوران نبود من، چون آقایان سامره و رضا ناصحی که به کرونا مبتلا شده بودند، کمی دست تنها بود که بالاخره توانستیم به تمرینات برگردیم. در این مدت تمامی هواداران، دوستان و اصحاب رسانه خیلی به من لطف داشتند و جویای احوالم بودند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

دستیار رحتمی در واکنش به این موضوع که طی یک سال گذشته نیمکت تیم شهرخودرو دستخوش تغییرات زیادی شده است گفت: اول از همه باید بگویم آقای گل‌محمدی جدا از اینکه مربی خوبی هستند زحمات بسیار زیادی هم برای تیم شهرخودرو کشیدند که از ایشان تشکر می‌کنم، ولی زمانی که پرسپولیسی‌ها آقا یحیی را به خدمت گرفتند تیم ما کمی اذیت شد. باورم این است وقتی که شما یک تیم‌ را با نظر و مدیریت یک مربی می‌بندید پس از مدتی همه بازیکنان به نحوی به عملکرد او عادت می‌کنند، زمانی هم که آن مربی جدا می‌شود تمرکز تیم به نوعی بر هم می‌خورد و مشکلاتی پیش می‌آید چراکه تا آمدن مربی بعدی و جا افتادن او در تیم و عادت کردن بازیکنان به او کمی زمان لازم است که این اتفاق هر تیمی را از شرایط ایده‌آل دور می‌کند. آن هم تیم شهرخودرو که سال گذشته شرایط بسیار خوبی داشت و جدا از حضور در بالای جدول لیگ برتر و کسب نتایج عالی اولین حضورش در بازی‌های آسیایی را هم تجربه می‌کرد، ولی جدایی آقا یحیی کمی مجموعه تیم را دچار مشکل کرد. البته امیدوارم این اتفاقات دیگر رخ ندهد چون هر مربی می‌آید مدیران و مسئولان باشگاه برای حضورش هزینه می‌کنند و به آن اعتماد می‌کنند. البته لازم می‌دانم بگویم چنین مسائلی در هر تیمی که من به شکل یک خانواده به آن نگاه می‌کنم پیش می‌آید و تا حدودی کاملاً طبیعی است. بعد از آقا یحیی مدتی آقای سرآسیایی و بختیاری‌زاده آمدند که از آن 2 هم تشکر می‌کنم و ممنون زحمات‌شان هستم. در حال حاضر که مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو شده است من و چند نفر دیگر به عنوان دستیار در کنار او مشغول فعالیت هستیم. واقعاً جا دارد از آقای حمیداوی مالک باشگاه که جوان‌ها را حمایت کردند تشکر کنم چون آقا فرهاد به ما اعتماد کردند و تیم را دست‌مان سپردند. امیدوارم که شایسته این اعتماد باشیم و شهرخودرو را با یکدلی و تلاش مثل سال گذشته به جایگاه واقعی‌اش برگردانیم.

مهدی رحمتی

نوازی در پایان در خصوص همکاری با مهدی رحمتی توضیح داد: خیلی‌ها معتقدند مهدی رحمتی مدرک مربیگری ندارد و همین موضوع شاید کارش را کمی سخت کند. ولی من معتقدم همیشه این دست از مشکلات در فوتبال ایران وجود داشته، این بحث‌ها جدید نیست. باورم این است که مهدی رحمتی سال‌ها درون دروازه بوده و بازیکن بسیار باسابقه‌ای است. او تجربه حضور در بازی‌های بزرگ و بین‌المللی را در کارنامه‌اش دارد که این نشان‌دهنده لیاقت و استعداد اوست. بدون شک می‌تواند در این مسئولیت و چالش جدید هم موفق شود و نتایج خوبی کسب کند. امیدوارم هم خودم به عنوان یکی از دستیاران او و بعد از آن مسئولان باشگاه‌ استان خراسان و هواداران همگی در کنار یکدیگر تلاش کنیم تا بتوانیم نتایج قابل قبولی به دست آوریم و باعث خوشحالی هواداران خوب شهرخودرو شویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها