کد خبر: 471142
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۲ ۱۱:۵۳:۴۲
| |

توکلی:

دلیل عدم قهرمانی در مسابقات دو و میدانی جوانگرایی بود

سپیده توکلی، مربی تیم دو و میدانی سداد گفت: 70 درصد بدنه تیم سداد جوان است و به همین دلیل موفق به کسب سکوی قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی داخل سالن نشدیم.

دلیل عدم قهرمانی در مسابقات دو و میدانی جوانگرایی بود
کد خبر: 471142
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۲ ۱۱:۵۳:۴۲

اعتمادآنلاین| سپیده توکلی روز جمعه اظهار داشت: مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور در دو روز برگزار شد و 70 درصد بدنه تیم سداد که به عنوان مربی هدایت آن را برعهده داشتم از جوانان و نوجوانان تشکیل شده است و به نظرم در این رقابت‌ها نتیجه خوبی گرفتند.

به گزارش ایرنا، وی افزود: از بدشانسی ما تست کرونای یکی از دو و میدانی کاران مثبت شد و وی را در سه ماده امدادی، 400 و 800 متر نداشتیم. به همین پنج دلیل امتیاز از سپاهان کمتر داشتیم.

مربی تیم سداد عنوان کرد: تیم ما جوان بود و دو و میدانی‌کاران برای اولین بار در قالب یک تیم در کنار هم جمع شدند و تلاش کردند تا امتیاز بدست بیاورند. بنظرم از منظر جوان گرایی آینده این تیم خوب است.

وی تصریح کرد: تیم پلیمر خلیج فارس از بیشتر رکوردداران استفاده کرد و رده‌های اول این مسابقات را بدست آورد. در تیم ما جز الهام کاکلی و جعفرآبادی ورزشکاران مطرح دیگری نبودند و به همین دلیل نتوانستیم سکوهای اول را از آن خود کنیم.

توکلی خاطرنشان کرد: دوست دارم تا حمایت مدیر سداد از ما ادامه داشته باشد زیرا در این رقابت‌ها از آنان خیلی راضی بودیم و تیم‌داری آنان اتفاق خوبی در دو و میدانی بود. همچنین قبل از مسابقات برای آنکه انگیزه دو و میدانی‌کاران بالا برود، مبلغی به ورزشکاران پرداخت شد و هفته آینده هم باقی پرداخت‌ها صورت می گیرد. مدیر سداد از این تیم راضی است و امیدوارم این حمایت ادامه دار باشد.

ملی پوش سابق دو و میدانی با اشاره به اینکه بخاطر کرونا بیشتر مسابقات دو و میدانی لغو شد، گفت: امسال نخستین مسابقه داخل سالن را داشتیم و برگزاری آن به دو و میدانی کاران انگیزه داد. ورزشکاران از یکنواختی تمرین بیرون آمدند و توانستند چهار رکورد ملی را جابجا کنند که این امر نویدبخش روزهای بهتر است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها