کد خبر: 602871
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۱۰:۳۷:۳۹
| |

تجمع اعتراضی مقابل سازمان برنامه‌وبودجه

امروز سازمان برنامه‌وبودجه شاهد تجمع اعتراضی کارکنان و موسسان مراکز توانبخشی است.

تجمع اعتراضی مقابل سازمان برنامه‌وبودجه
کد خبر: 602871
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۱۰:۳۷:۳۹

کارکنان و موسسان مراکز توانبخشی خصوصی و کمپین معلولان صبح امروز_شنبه_ در اعتراض به عدم دریافت حق و حقوق معوقه خود مقابل سازمان برنامه و بودجه تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، نماینده این کارکنان معترض مراکز توانبخشی در مورد علت تجمع امروز توضیح داد: البته در روز ۱۴ اسفند ماه سال جاری نیز معلولان و مراکز توانبخشی در مقابل سازمان برنامه و بودجه تجمعی به دلیل عدم پرداخت یارانه بهمن و اسفند ماه داشتند، ضمن اینکه ما ۸ ماه با یارانه سال ۱۴۰۰ کار کرده‌ایم و سازمان برنامه و بودجه ما به التفاوت سال ۱۴۰۱ را پرداخت نکرده است. 

او تاکید کرد: حق پرستاری معلولان و سایر حق و حقوق ما در این مدت پرداخت نشده است. باید ۱۰۰ درصد بودجه بهزیستی محقق می‌شده است که ظاهرا ۴۹ درصد آن محقق شده و ۵۱ درصد آن بودجه به بهزیستی داده نشده است و مشکلات ما ناشی از همین مسئله است. 

وی گفت: ما می‌خواهیم تکلیف خودمان را مشخص کنیم. روز ۱۴ اسفند تفاهم نامه‌ای امضا شد که تا ۲۵ اسفند تمام معوقات واریز شود، اما امروز ۲۷ اسفند است و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و دو روز دیگر عید نوروز است و پرسنل هنوز حقوق نگرفته است. 

او با بیان اینکه مراکز خصوصی توانبخشی وابسته به بهزیستی و کمپین معلولان در این جمع حضور دارند، افزود: هزینه‌هایی مانند اجاره‌ها و بیمه باقی مانده و موسسان نمی‌دانند باید چه اقدامی انجام دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها