کد خبر: 663838
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ ۲۳:۲۴:۰۴
| |

مناظره | پزشکیان: حل مشکل بورس در سه روز معلوم است که وعده پوشالی است

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما باید به جای انتخاب جناحی، از کارشناسان واقعی استفاده کنیم.

مناظره | پزشکیان: حل مشکل بورس در سه روز معلوم است که وعده پوشالی است
کد خبر: 663838
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۸ ۲۳:۲۴:۰۴

پزشکیان در بخش بعدی حرف‌های در واکنش به اظهارات قاضی‌زاده هاشمی گفت: چه کسی گفته که ما به خارج دل بسته ایم؟ من گفتم که ابتدا باید در داخل اجماع و همدلی داشته باشیم. باید اول اختلافات بین خود را حل کنیم. نباید بگوییم عده‌ای عقل کل هستند و مابقی اجنبی هستند. مردم ایران هستند که می‌توانند مشکل را حل کنند و نه یک گروه برگزیده مدعی! حل مشکل بورس در سه روز معلوم است که وعده پوشالی است.

وی افزود: نقدهای ما باعث این نشده است که قدردان زحمات شهید رئیسی نباشیم و آنها را نادیده بگیریم. عدم حل مشکلات در زمان ایشان به مسائل علمی و اختلافات داخلی بازمی‌گردد.

این نامزد انتخابات با بیان اینکه دولت است که تورم ایجاد می‌کند، گفت: دولت نباید کسری بودجه خود را به مجلس بیاورد و در بانک‌ها خلق پول بی‌پشتوانه کنیم. نباید شب بخوابیم و صبح بیدار شویم و ببینیم که قدرت خریدمان از بین رفته است. امروزه معلمان و بازنشستگان ما شرمنده خانواده خود شده و برای امرار معاش در تاکسی اینترنتی کار می‌کنند.

وی یادآور شد: برای آنکه کسری بودجه رفع شود، باید کنترل هزینه انجام دهیم. کنترل هزینه با اصلاح نظارت، افزایش شفافیت در هزینه‌ها و حذف هزینه‌های اضافی است. اولین کاری که دولت می‌کند این است که با ایجاد تعهدات دستور به چاپ پول به بانک‌ها می‌دهد. برای وام‌ها دستور داده می‌شود و با چاپ پول وام می‌دهند که این مشکلات باید با اصلاح ساختاری حل شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها