کد خبر: 263961
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

ارتش لبنان یک جاسوس موساد را دستگیر کرد

تلویزیون الجدید لبنان به نقل از ارتش این کشور خبر داد، یکی از ماموران موساد را که حدود یک سال پیش در ترور یکی از رهبران حماس در لبنان شرکت کرده بود به دام واحد اطلاعاتی ارتش افتاده و دستگیر شده است. این فرد که «حسین احمد بتو» نام دارد مسئولیت عملیات تعقیب وشناسایی را پیش از انجام عملیات ترور محمد عمر حمدان از رهبران جنبش حماس در بیروت را عهده دار بود.

ارتش لبنان یک جاسوس موساد را دستگیر کرد
کد خبر: 263961
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ارتش لبنان اعلام کرد یکی از ماموران موساد را دستگیر کرده است.


به گزارش اعتمادآنلاین، تلویزیون الجدید لبنان به نقل از ارتش این کشور خبر داد، این فرد که حدود یک سال پیش در ترور یکی از رهبران حماس در لبنان شرکت کرده بود به دام واحد اطلاعاتی ارتش افتاده و دستگیر شده است.


در بخشی از این بیانیه تاکید شده است، این فرد که «حسین احمد بتو» نام دارد مسئولیت عملیات تعقیب وشناسایی را پیش از انجام عملیات ترور محمد عمر حمدان از رهبران جنبش حماس در بیروت را عهده دار بود.


وی در بازجویی های اولیه اعتراف کرد از سال 2014 با موساد همکاری کرده و از 2017 کار شناسایی این رهبر حماس را آغاز کرده بود.


به گفته این عامل موساد بعد از عملیات ترور که از طریق انفجار خودروی رهبر حماس انجام گرفت به وی دستور داده شد تا از کشور خارج شود اما بعد از 3 ماه به دستور موساد مجددا به کشور بازگشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها