کد خبر: 322782
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۱۴:۰۷:۲۵
| |

فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی:

برخی برای خارج کردن رقیب از میدان، اتهام می‌زنند

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: نهادهای مسئول در جریان انتخابات آینده با دید حداکثری باید عمل کنند تا مشارکت سیاسی افزایش پیدا کند.

برخی برای خارج کردن رقیب از میدان، اتهام می‌زنند
کد خبر: 322782
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۱۴:۰۷:۲۵

اعتمادآنلاین| «حشمت الله فلاحت پیشه» عضو فراکسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط خطیر کشور و ضرورت همراهی و همدلی میان قوای سیاسی گفت: مجلس واقعاً سعی کرده برای رفع مشکلات با دولت همراهی کند. در جامعه ما یکی از مؤلفه‌های محاسبه رأی توسط مردم همین بحث همراهی و همکاری میان قوا است و افرادی که روحیه همکاری جویانه‌تری دارند میان مردم بیشتر محبوبیت دارند تا کسانی که سعی بر مقابله جویی دارند.

وی نزدیک بودن ایام انتخابات را تهدیدی برای تحقق این همراهی میان ارکان حاکمیت دانست و خاطرنشان کرد: معتقدم تهدید سیاسی امروز جامعه ما در شرایط انتخابات ایجاد فضای مقابله جویی سیاسی است. برخی برای اینکه رقیب را از میدان خارج کنند، سعی می‌کنند حداکثر اتهامات را به رقبا بزنند. این باعث می‌شود آن روحیه همکاری که باید شکل نگیرد.

وی با بیان اینکه مردم به وظیفه خودشان عمل کرده‌اند و پای ثابت مقاومت مردم بوده‌اند، در خصوص وظیفه نهادهای مسئول در جریان انتخابات آینده گفت: در انتخابات آینده با دید حداکثری باید عمل شود تا مشارکت سیاسی افزایش پیدا کند. ملاحظات شورای نگهبان می‌تواند رعایت شود، اما دید حداکثری نیاز جامعه است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها