کد خبر: 396420
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۲:۰۸:۱۴
| |

ورود هرگونه مسافر به کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از امروز ورود هر گونه مسافر به استان ممنوع بوده و با متخلفان به شدت و بدون اغماض برخورد می‌شود.

ورود هرگونه مسافر به کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد
کد خبر: 396420
|
۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۲:۰۸:۱۴

اعتمادآنلاین| حسین کلانتری در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در تمامی شهرهای استان، اظهار داشت: این طرح در راستای حفظ سلامت و بهداشت مردم و جلوگیری از شیوع این ویروس خطرناک است.

وی عنوان کرد: مشارکت،همراهی و کمک مردم در اجرای این طرح را مهم بوده زیرا با این اتحاد انسجام و همدلی می‌توان زنجیره انتقال این ویروس را قطع کرد و هم اکنون در گام جدید این طرح محدودیت شدید تردد و سفر قرار دادیم و هیچ کس حق ندارد به عنوان مسافر وارد استان شود.

کلانتری ابراز کرد: علاوه بر پویش « درخانه بمانیم » باید پویش «به خانه برگردیم » را نیز اضافه کنیم و کسانی که به مسافرت رفتند و برای دیدن خانواده و اقوام به شهری سفر کرده‌اند، باید هر چه سریع تر به خانه خود برگردند.

وی با بیان اینکه از لحظه اجرای این طرح هیچ غیر استانی که ساکن کهگیلویه و بویراحمد نیست حق ورود به این استان را ندارد و در صورت مشاهده برخورد جدی می‌شود، افزود: ما روزانه از ورودی و خروجی‌ها و محورهای استان بازدید خواهیم کرد و محکم و به جد می‌گوئیم که هیچ مسافری از هیچ کجای ایران حق ورود به این استان را ندارد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ورود مسافر به هیچ عنوان به استان نداریم و اگر هم وارد می‌شوند، می‌توانند از کنار گذرهای شهرها عبور کرده و حق ورود به داخل شهرهای استان را ندارند.

کلانتری شهرهای استان همچون یاسوج ،گچساران و دهدشت و برخی شهرهای دیگر که محل رفت و آمد از استان‌های دیگر بوده دارای کنار گذر دانست و گفت: ترددها فقط از کنار گذرها و کمربندی شهرها برای مسافران جهت خروج از استان انجام می‌شود و حتی اگر مسافری وسیله ندارد و میخواهند وسیله برای خروج تهیه کنند باید در کنار گذرها پیش بینی شود.

وی بیان کرد: در خصوص ورود افراد به استان، کمیته هایی شکل گرفته که مسئول اجرای طرح در هر شهرستان بر عهده فرمانداران بوده و این طرح برای اجرای دقیق و کامل به فرمانداران ابلاغ شده است.

کلانتری تصریح کرد: اگر شخص که وارد استان شود و هویت وی قابل شناسایی نباشد توسط کمیته‌ای که پیش بینی شده، کدملی، بیمه نامه خودرو و پلاک ماشین چک شده و در صورتی که ساکن استان باشد حق ورود دارد و در غیر این صورت بازگردانده می‌شود و در این کمیته ثبت احوال نیز حضور دارد و گزینه‌ای برای شناسایی شخص پیش بینی شده تا مردم سرگردان نشوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یقین بدانید محدودیت‌های حداکثری اعمال خواهد شد و البته خودروهای پلیس، حمل باهای مواد فاسد شدنی، خودروهای درمانی و آتش نشانی استثناء هستند.

کلانتری بیان کرد: تا پایان این طرح تمام دانشگاه‌ها، مدارس در تمامی مقاطع، پارک‌ها و بوستان‌ها، مراکز تفریحی و ورزشی تعطیل هستند و هیچ کس حق نصب چادر را ندارد و با متخلفین برخورد می‌شود.

وی یادآور شد: بدون شک این کنترل‌ها صورت می‌گیرد ولی مردم نیز باید در این امر موثر مشارکت داشته باشند و جا دارد از تمام اصناف استان برای تعطیلی مغازه ها تشکر کرد که با اقدام به موقع آنها توانستیم اقدامات موثری را انجام دهیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها