کد خبر: 478080
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۴:۲۳:۱۰
| |

سرمربی گوا:

پرسپولیس سخت ترین رقیب ما در آسیا است

سرمربی تیم فوتبال گوا هند گفت: پرسپولیس سخت ترین رقیب ما در آسیا است و باید مقابل این تیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

پرسپولیس سخت ترین رقیب ما در آسیا است
کد خبر: 478080
|
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ ۱۴:۲۳:۱۰

اعتمادآنلاین| خوان فراندو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا 2021 اظهار داشت: هر مسابقه برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد اما در حال حاضر مهم‌ترین دیدار ما جدالی است که پیش روی ما است.

به گزارش ایرنا، وی افزود: می‌دانیم که گلزنی به حریف بسیار سخت است. ما آماده رویارویی با حریفی دشوار به نام پرسپولیس هستیم. آماده‌ایم تا یک دیدار دیگر را با آمادگی خوب پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال گوا هند خاطرنشان کرد: از اینکه تیمم در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند لذت می‌برم و این موضوع برای من و تیمم یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا نباید مسابقات زودتر برگزار شود؟ اظهار کرد: اینکه چه زمانی بازی می‌کنیم مهم نیست بلکه مساله حائز اهمیت حضور در این تورنمنت است. اگر بازی های بعد از ساعت 15 برگزار شود برای ما مناسب خواهد بود.

همچنین چران سینگ دروازه‌بان جوان گوا هم در این نشست اظهار داشت: می‌خواهیم قدرت تیم و فوتبال هند را در آسیا نشان دهیم. وظیفه من این است که بتوانم به بهترین شکل از دروازه‌ام حفاظت کنم اما دفاع از دروازه هم یک کار تیمی است.

دروازه‌بان جوان گوا در مورد مقایسه‌اش با یکی از دروازه‌بان‌های افسانه‌ای کشور هند خاطرنشان کرد: این موضوع حس خوبی به من می‌دهد و از همه آنها تشکر می‌کنم. از شما می‌خواهم که مرا هیجان زده نکنید چرا که می‌خواهم با بالاترین تمرکز بهترین نمایشم را ارائه دهم. من توانایی بهتر شدن و پیشرفت را در خودم می‌بینم.

وی در پایان تصریح کرد: حضور در جام جهانی زیر 17 سال تجربه خوبی برای من بود. همچنین پیوستنم به تیم گوا نیز باعث شد تا اعتماد به نفسم چند برابر بالا برود و روند خوبی در پیش گرفتم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها