کد خبر: 240611
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۲ ۰۹:۴۱:۰۰
| |

معاون دادگستری اردبیل:

بانک‌ها در محاسبه سود و جرایم سرمایه‌گذاران را عاصی نکنند

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: شایسته است بانک‌های عامل در نحوه محاسبه سود و جرایم بیش از این سرمایه‌گذاران را آزار و اذیت نکنند بلکه بهتر است طبق ضوابط بانک مرکزی این کار به انجام برسد.

بانک‌ها در محاسبه سود و جرایم سرمایه‌گذاران را عاصی نکنند
کد خبر: 240611
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۲ ۰۹:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| یوسف خدادادی در پانزدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار کرد: اکثر سرمایه‌گذاران به نحوه محاسبه سود و جریم بانکی معترض هستند و مدعی می‌باشند که بانک‌ها براساس مقررات و ضوابط بانک مرکزی این محاسبه را انجام نمی‌دهند. در ارجاع پرونده‌ها به کارشناسان رسمی دادگستری نیز اختلاف فاحشی را در رقم اعلام شده براساس محاسبه کارشناسان و بانک‌ها مشاهده می‌کنیم که ضرورت دارد مشکلات و نارسایی‌ها در این زمینه برطرف شود.


معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: ما در جلسه امروز سرمایه‌گذاری را دعوت کرده بودیم که آماده هرگونه همکاری با مسئولان امر بود اما گاه از سوی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها کارشکنی‌ها و بهانه‌تراشی‌هایی را مشاهده کردیم که واقعا هر سرمایه‌گذاری را دلسرد می‌کند.


خدادادی بیان کرد: ما اگر می‌خواهیم استان اردبیل را در میسر توسعه قرار دهیم باید در جلب نظر سرمایه‌گذاران و حمایت از آنها در ایجاد واحدهای تولیدی و اشتغالزا گام‌های اساسی برداریم تا با تکیه بر این ظرفیت شاهد برون‌رفت از مشکلات و نارسایی‌ها باشیم. ما در کمیته حمایت قضائی براساس مصوبات قانونی سعی می‌کنیم موانع را از پیش روی سرمایه‌گذاران و کارآفرینان مشروع برداریم تا براساس قوانین و مقررات و کمک به فعالان این عرصه زمینه رشد و بالندگی بیشتر در استان فراهم آید.


معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: تاکنون کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران در استان اردبیل 15 جلسه‌ را برگزار کرده‌اند که در این جلسات 71 مورد پرونده مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته که در جلسه امروز نیز پرونده 5 واحد تولیدی شامل شرکت تعاونی آرتادام مغان، نگین بتن، شرکت صنعتی پیستون یدک، آبدرمانی قیه‌سوئی و دفتر خدمات مسافرتی زیارتی مهرپرواز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.


خدادادی اضافه کرد: هر چند همچنان در مسیر حمایت و همراهی سرمایه‌گذاران مشکلات و نارسایی‌هایی وجود دارد اما تمام تلاش این کمیته بر این است تا با همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی به ویژه راهداری، مالیات، آب منطقه‌ای، بهداشت، دامپزشکی و ... مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران را برطرف کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها