کد خبر: 665608
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۲ ۲۰:۰۰:۰۰
| |

نظر کیهان درباره علی طیب‌نیا، فرمانده اقتصادی ستاد پزشکیان؛ انسان شریفی است

روزنامه کیهان نوشت: طیب‌نیا، انسان شریفی است اما مردم یادشان نرفته که پرداخت یارانه را مصیبت عظما می‌دانست و عملاً در دولت روحانی کاره‌ای نبود.

نظر کیهان درباره علی طیب‌نیا، فرمانده اقتصادی ستاد پزشکیان؛ انسان شریفی است
کد خبر: 665608
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۲ ۲۰:۰۰:۰۰

روزنامه کیهان تاکید کرد که علی طیب‌نیا انسان شریفی است.

به گزارش کیهان، همه تلاش اصلاح‌طلبان، انحراف افکار عمومی از بی‌عملی، حرافی و خسارات و بن بست آفرینی دولت روحانی است. دولتی که ستاد پزشکیان را تشکیل می‌دهد و جدیدا می‌خواهد بگوید که دولت امثال طیب‌نیاست. حال آنکه مردم می‌دانند که دولت پزشکیان در واقع دولت سوم روحانی و با افرادی چون عباس آخوندی، زنگنه، کلانتری، نوبخت، ابتکار، عبدالعلی‌زاده و امثالهم است. 

این روزنامه افزوده است: البته طیب‌نیا، انسان شریفی است اما مردم یادشان نرفته که پرداخت یارانه را مصیبت عظما می‌دانست و عملاً در دولت روحانی کاره‌ای نبود مانند عده‌ای دیگر از وزرا، اما آخوندی، زنگنه، کلانتری، نوبخت، نعمت زاده، ابتکار و چند نفر دیگر، صرفاً وزرا و مدیران روحانی نبودند بلکه شرکای روحانی بودند و عمده آنها همه کاره ستاد پزشکیان و اصلاح‌طلبان هستند و اساساً پزشکیان، فرع ماجراست. دست‌های اصلاح‌طلبان از عملکرد خالی است یا مثل آزادراه قم – کاشان است که در روزهای آخر دولت خاتمی افتتاح شد اما با روکش آسفالت هم درست شدنی نیست و دهها کشته در سال می‌دهد!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها