کد خبر: 669025
|
۱۴۰۳/۰۵/۰۷ ۲۲:۰۵:۵۹
| |

تور ترکیه، یکی از مقاصد جایگزین شرق آسیا در تابستان 1403

شرایط آب‌وهوایی شهرهای شرق آسیا در تابستان خوب نیست. از گرمای هوا گرفته تا رطوبت زیاد، باعث شده که مسافران زیادی از رزرو تور به مقصد این کشورها از جمله تایلند، صرف نظر کنند و به دنبال مقاصد جایگزین باشند.

تور ترکیه، یکی از مقاصد جایگزین شرق آسیا در تابستان 1403
کد خبر: 669025
|
۱۴۰۳/۰۵/۰۷ ۲۲:۰۵:۵۹

تقاضا برای رزرو تور ترکیه در فصل تابستان به طور ناگهانی افزایش می‌یابد. البته شرایط بد آب‌وهوایی شرق اسیا مهم‌ترین دلیل رشد تقاضا برای خرید تورهای ترکیه نیست و موارد دیگری هم وجود دارد. همچنین باید گفت که ترکیه هم تنها مقصد ایدئال تابستانی به عنوان جایگزین شرق آسیا نیست!

1. از 6 شهر ترکیه در تابستان دیدن کنید

ترکیه با ترکیب بی‌نظیر تاریخ، فرهنگ و طبیعت، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان است. استانبول، وان، ترابزون، آنتالیا، کپادوکیا و ازمیر تنها چند نمونه از شهرهای دیدنی این کشور هستند که می‌توانید سفر تابستانی به آن‌ها داشته باشید.البته باید در نظر داشته باشید که قیمت تور ترکیه در این فصل از سال به دلیل تقاضای زیاد افزایش چشمگیری می‌یابد. خوبی مقصد ترکیه این است که امکان رزرو تور ترکیه به مقصد شهرهای آن به صورت زمینی و هوایی هم وجود دارد.

2. تور امنستان؛ بازدید از کشور قدیمی

ارمنستان با طبیعت بکر، کلیساهای تاریخی و فرهنگ غنی، مقصدی ایدئال برای دوستداران تاریخ و طبیعت است. ایروان، پایتخت این کشور، با معماری منحصر به فرد و موزه‌های جذابش، شما را به دنیای گذشته خواهد برد. همچنین می‌توانید از دریاچه سوان زیبا دیدن کرده و از آب و هوای خوب آن لذت ببرید. در این فصل از سال شرایط آب‌وهوایی ارمنستان ایدئال است و مسافران می‌توانند به راحتی در شهر به تفریح بپردازند. باید در نظر داشته باشید که جشن آب‌بازی ارمنستان نیز در این فصل از سال برگزار می‌شود. ایروان، شهری با معماری صورتی رنگ و روحیه جوان، بازدید از میدان جمهوری، کاسکاد و کلیسای گریگور روشنی‌بخش، از جمله برنامه‌های جذاب این شهر است. دریاچه سوان، بزرگ‌ترین دریاچه ارمنستان و یکی از زیباترین دریاچه‌های جهان، می‌توانید در سواحل این دریاچه استراحت کنید، قایق‌سواری کنید یا از غذاهای محلی لذت ببرید.

3. باتومی و تفلیس مقاصد ایدئال تابستانی

گرجستان با طبیعت بکر و غذاهای لذیذ یکی از زیباترین کشورهای قفقاز است. تفلیس، پایتخت این کشور، با معماری اروپایی و آسیایی خود، ترکیبی جذاب را ایجاد کرده تا به آن سفر کنند. همچنین می‌توانید از باتومی، شهری ساحلی با آب و هوای مدیترانه‌ای، دیدن کرده و از سواحل زیبای دریای سیاه لذت ببرید. تفلیس، شهری با حمام‌های گوگردی، کلیساهای قدیمی و رستوران‌های سنتی. قدم زدن در خیابان‌های سنگفرش شده تفلیس و بازدید از قلعه ناریکالا، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است. باتومی، شهری مدرن با آسمان‌خراش‌ها، کازینوها و سواحل شنی. می‌توانید در ساحل قدم بزنید، در کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی استراحت کنید یا از پارک آبی لذت ببرید. کاخواری، منطقه‌ای کوهستانی با روستاهای سنتی و مناظر طبیعی زیبا. می‌توانید در این منطقه پیاده‌روی کنید، اسب‌سواری کنید یا از غذاهای محلی لذت ببرید.

4. تابستان بهترین فصل برای رزرو تور روسیه

روسیه با مساحت وسیع و تنوع آب و هوایی، مقصدی مناسب برای سفر در تمام فصول به خصوص تابستان سال است. مسکو، پایتخت این کشور، با کاخ کرملین، میدان سرخ و کلیسای جامع سنت باسیل، یکی از زیباترین شهرهای جهان است. همچنین می‌توانید از سن پترزبورگ، شهری روی آب با کانال‌های زیبا و کاخ زمستانی، دیدن کنید. مسکو، شهری با تاریخ غنی و معماری باشکوه. بازدید از کاخ کرملین، میدان سرخ، کلیسای جامع سنت باسیل و موزه‌های متعدد، از جمله برنامه‌های جذاب این شهر است. سن پترزبورگ، شهری با کانال‌های زیبا و کاخ‌های باشکوه. می‌توانید از کاخ زمستانی، کلیسای جامع ایزاک و قلعه پتر و پل دیدن کنید. سیبری، منطقه‌ای وسیع با طبیعت بکر و حیات وحش متنوع. می‌توانید در این منطقه پیاده‌روی کنید، قایق‌سواری کنید یا از تماشای شفق قطبی لذت ببرید.

5. تور قبرس شمالی با اب‌های زلال

قبرص با سواحل شنی، آب‌های زلال و آب و هوای مدیترانه‌ای، مقصدی ایدئال برای استراحت و تفریح است. نیکوزیا، پایتخت این کشور، با دیوارهای قدیمی و بازارهای سنتی، ترکیبی جذاب از فرهنگ شرقی و غربی را ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید از شهرهای ساحلی مانند لارناکا و پافوس دیدن کرده و از فعالیت‌های آبی لذت ببرید. نیکوزیا، شهری با دیوارهای قدیمی و بازارهای سنتی. می‌توانید در خیابان‌های قدیمی قدم بزنید، از موزه‌های شهر دیدن کنید یا در کافه‌های سنتی استراحت کنید. لارناکا، شهری ساحلی با بندرگاه زیبا و کلیسای سنت لازاروس. می‌توانید در ساحل قدم بزنید، در کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی استراحت کنید یا از موزه باستان‌شناسی دیدن کنید. پافوس، شهری با آثار باستانی یونانی و رومی. می‌توانید از قلعه پافوس، تئاتر رومی و موزه باستان‌شناسی دیدن کنید. باوجود آب‌وهوای مدیترانه‌ای این کشور در اغلب فصول سال مسافران زیادی را میزبانی می‌کنند.

6. پاریس، مقصد المپیکی و پارالمپیکی گردشگران

فرانسه با شهرهای تاریخی، موزه‌های مشهور و غذاهای لذیذ، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان است. پاریس، پایتخت این کشور، با برج ایفل، موزه لوور و کاخ ورسای، یکی از رمانتیک‌ترین شهرهای جهان است. همچنین می‌توانید از شهرهای زیبای دیگری مانند نیس، مارسی و بوردو دیدن کنید. پاریس، شهری با جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی بی‌نظیر. بازدید از برج ایفل، موزه لوور، کاخ ورسای و قدم زدن در خیابان‌های شانزه‌لیزه، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است. شما می‌توانید در ساحل نیس هم قدم بزنید، در کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی استراحت کنید یا از موزه ماتیس دیدن کنید. به همه موارد بالا برگزاری المپیک و پارالمپیک را هم اضافه کنید. به‌این‌ترتیب با یک تیر دو نشان زده‌اید و همزمان از کشور فرانسه و المپیک 2024 دیدن کنید.

برای مشاوره از لحظه آخر تعلل نکنید!

شما می‌توانید برای رزرو تور جایگرین برای مقاصد شرق آسیا علاوه بر مقاصد ذکر شده کشورها و شهرهای دیگری هم برای رزرو تور انتخاب کنید. در صورتی که اطلاعات کافی را در این مورد نداشته باشید، امکان برقراری تماس با پشتیبانان فروش آژانس‌های همکار با لحظه آخر برای‌تان وجود دارد.حتی می‌توانید تور ترکیه استانبول، وان یا بسیاری از شهرهای دیگر را از همین طریق خریداری کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها