کد خبر: 315844
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۲۲:۲۰:۰۰
| |

گزارش پیش‌بازی هلند و ژاپن

لاله‌های نارنجی آماده‌تر از نادشیکوهای ژاپنی

اگرچه ژاپن از سطح آمادگی سال 2011 و 2015 دور افتاده است، اما همچنان به مسیر پیشرفت خود در فوتبال زنان ادامه می‌دهد. آنها به وحدت تیمی خود که نیاز یک بازی هجومی است باور دارند و بنا به گفته‌ی بازیکنان برای کسب پیروزی در بازی با هلند تمام تلاش خود را خواهند کرد. البته کار آن‌ها آسان نخواهد بود.

لاله‌های نارنجی آماده‌تر از نادشیکوهای ژاپنی
کد خبر: 315844
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۲۲:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نگار انسان- امشب آخرین دور مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال برگزار خواهد شد. در دیدار پایانی از این مرحله، هلند و ژاپن ساعت 23:30 به وقت ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ژاپن در دو جام جهانی گذشته به مرحله فینال رسیده است و دستاورد آن‌ها از دو فینال جام جهانی‌های پیشین، کسب نایب قهرمانی در جام جهانی کانادا 2015 و کسب مقام قهرمانی در جام جهانی آلمان 2011 بوده است. با این وجود، ژاپن امشب در برابر تیمی قرار خواهد گرفت که مرحله گروهی مسابقات را بدون شکست به پایان رسانده است.

هلند

اولین حضور هلند در جام جهانی در سال 2015 بود. هلند در آن سال نیز در مرحله یک هشتم نهایی با تیم ژاپن مسابقه داشت که با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد. اما این تیم بعد از جام جهانی گذشته، مسیر پیشرفت در فوتبال زنان را آغاز کرد و در نتیجه توانست در مسابقات قهرمانی فوتبال زنان اروپا در سال 2017 عنوان قهرمانی را کسب کند.

شاگران ساریتا ویگمن حداکثر امتیاز را در گروه E مسابقات به دست آوردند و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

ژاپن

شاگردان آساکو تاکاکورا در مرحله گروهی مسابقات با کسب چهار امتیاز، بعد از انگلیس به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کردند.

ژاپن با توجه به عملکرد خود در مرحله گروهی به خوبی این را می‌داند که برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی نیازمند آن است تا نمایش هجومی‌تری نسبت به بازی‌های قبل داشته باشد.

اگرچه ژاپن از سطح آمادگی سال 2011 و 2015 دور افتاده است، اما همچنان به مسیر پیشرفت خود در فوتبال زنان ادامه می‌دهد. آنها به وحدت تیمی خود که نیاز یک بازی هجومی است باور دارند و بنا به گفته بازیکنان برای کسب پیروزی در بازی با هلند تمام تلاش خود را خواهند کرد. البته کار آن‌ها آسان نخواهد بود.

ژاپن تنها در دیدار با اسکاتلند در مرحله گروهی موفق به گلزنی شد. آنها در بازی با انگلیس با نتیجه 2 بر 0 شکست خوردند و در مصاف با آرژانتین نتیجه مساوی کسب کردند.

نادشیکوهای ژاپنی در دیدار امروز خود برابر لاله‌های نارنجی برای دومین بار در همان استادیومی حاضر خواهند شد که پیروزی 2 بر 1 مقابل اسکاتلند را رقم زدند.

اخبار تیم‌ها

دو تیم بدون هیچ بازیکن مصدوم و یا محروم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش‌بینی بازی

ژاپن و هلند در حالی برای دومین بار بعد از سال 2015 در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی فوتبال زنان به مصاف یکدیگر خواهند رفت که ژاپن از روزهای اوج خود فاصله گرفته و هلند در مسابقات قهرمانی فوتبال زنان اروپا در سال 2017 عنوان قهرمانی را کسب کرده است.

هلند به مراتب نسبت به ژاپن از شرایط تیمی بهتری در این روزها برخوردار است. این تیم پس از کسب عنوان قهرمانی در بازی‌های قهرمانی اروپا 2017، با سه پیروزی در مرحله گروهی به یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرده و تا این مرحله از بازی‌ها عملکرد بهتری نسبت به ژاپن داشته‌ است.

ژاپن در این تورنمنت استراتژی فاز هجومی را مبنای کار خود قرار داده و این موضوع ممکن است در بازی مقابل هلند برای آن‌ها مشکل‌ساز شود. چون هلند از دفاع خوبی برخوردار است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها