کد خبر: 664462
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۳ ۱۲:۳۷:۵۸
| |

دستگیری عامل ایرانی باند کلاهبرداری مقیم ترکیه

متهم با ارائه رسید جعلی و استفاده از کارت تقلبی از متصدیان مغازه کلاهبرداری می‌کرد.

دستگیری عامل ایرانی باند کلاهبرداری مقیم ترکیه
کد خبر: 664462
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۳ ۱۲:۳۷:۵۸

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی که با ارائه رسید جعلی و استفاده از کارت تقلبی از متصدیان مغازه کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ کیانوش نظری گفت: شخصی با پلیس 110 تماس و اظهار داشت، در بازار طلافروشان عبدل آباد فردی با ارائه رسید کارت به کارت از او خرید انجام داده و بعد از چند ساعت برای فروشنده پیامک مسدود شدن حساب و بلوکه شدن پول واریزی ارسال شده است.

این مقام انتظامی اشاره کرد: بلافاصله تیم عملیات کلانتری 152 خانی آباد به محل اعزام و با بررسی دوربین‌های مداربسته مغازه‌ها، با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی هویت متهم شناسایی شد و دستگیری وی در دستور کار عوامل کلانتری قرار گرفت.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: ماموران پلیس با هوشیاری تمام و با گشت‌زنی‌های هدفمند، متهم را شناسایی و دستگیر کردند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با باندی در ترکیه همکاری می‌کند و از این خریدها مبلغی را برای خود برمی‌دارد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری گفت: شکات این سارق به کلانتری دعوت شدند و متهم را شناسایی کردند و متهم به 7 فقره کلاهبرداری به همین شیوه اعتراف کردند و شناسایی مالباختگان دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها