درپی نامه الماسی به وزیر نفت؛

منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس متولی مقابله با کرونا در جنوب استان بوشهر شد

سکینه الماسی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به تحویل کمک های اولیه به بیمارستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه، گفت: منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس متولی مقابله با کرونا ویروس در جنوب استان بوشهر شد.

منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس متولی مقابله با کرونا در جنوب استان بوشهر شد
کد خبر: 393662
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۶:۳۶:۱۷

اعتمادآنلاین| ‌ سکینه الماسی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توضیحات تکمیلی راجع به اقدامات انجام شده برای مقابله با کروناویروس توسط وزارت نفت در جنوب استان بوشهر، گفت: با پیگیری از وزیر نفت و همکاری های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس کمیته شرایط اضطراری در منطقه تشکیل شده و تا کنون 5 جلسه برگزار کرده و مرتب وضعیت منطقه را تحت نظارت دارند.

الماسی در رابطه با کمک هایی که به بیمارستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه شده است، اظهارداشت: تاکنون دستکش، ماسک، تب سنج، گان پزشکی و کیت بیمارستانی به هر 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر توسط منطقه ویژه تحویل داده شده است و در روزهای آتی سایر نیازها نیز برطرف خواهد شد.

نماینده مردم در مجلس دررابطه با اقدامات انجام شده توسط منطقه ویژه افزود: کاهش تراکم نیروی انسانی در منطقه، کاهش ریسک احتمالی انتشار بیماری، کنترل و قرنطینه افراد مشکوک به ویروس و تب سنجی مرتب از کارکنان از جمله اقداماتی است که روزانه توسط منطقه ویژه پارس در حال انجام است.

الماسی ضمن تشکر از منطقه ویژه اقتصادی پارس به عنوان نماینده وزارت نفت در جنوب استان بوشهر تاکید کرد: به هیچ وجه شایسته نیست که قطب انرژی کشور با کمبود امکانات بهداشتی روبه رو باشد و خواستار تداوم همکاری های بخش صنعت با مردم شد.

منبعک خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها