کد خبر: 664230
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۲۲:۰۹:۵۹
| |

مناظره | پزشکیان: لازم نیست جواب‌ زاکانی را بدهیم، فکر نمی‌کنم تا آخر هم بماند

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخورد ما در جامعه با این قشر (زنان) اخلاقی نیست، دخترها و خانم هایی که در خیابان با آنها برخورد می کنیم را ما تربیت کردیم نه بیگانگان.

مناظره | پزشکیان: لازم نیست جواب‌ زاکانی را بدهیم، فکر نمی‌کنم تا آخر هم بماند
کد خبر: 664230
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۲۲:۰۹:۵۹

پزشکیان در پاسخ به زاکانی گفت: آقای زاکانی هم یک چیزهایی می‌گویند همینطوری که خودشان گفتند لازم نیست جواب‌شان را بدهیم برای اینکه فکر نمی‌کنم تا آخر هم بماند و بخواهد دولت تشکیل دهد.

زاکانی در پاسخ به پزشکیان گفت: از این آرزوها شما خیلی دارید اما دارید با رییس‌جمهور آینده صحبت می‌کنید

پزشکیان خطاب به زاکانی گفت: من پاسخ شما را نمی دهیم اینکه مدام می‌گویید در جریان شما در ستاد شما این کارها را انجام می‌دهند من پاسخ نمی‌دهم و شما هم تا آخر این روند را ادامه دهید.

وی ادامه داد: واقعیت این است که همین رفتار‌هایی که خودمان داریم ما اخلاق را در رفتارهایمان و گفت‌وگو‌هایمان رعایت نمی‌کنیم. با مردم هم همین‌طور رفتار می‌کنیم روند اخلاقی ما با کسب و کارها و اتاق های اینترنتی و جاهایی که از این راه گذران می‌کنند چگونه است؟ ما چه کار می‌کنیم؟ ما الان داریم خطوط باند اینترنتی را اتوبان می‌کنیم اما در هر پنج متر یک مانع می‌گذاریم این مانع اعصاب کسانی که از اینترنت استفاده می‌کنند را خراب می‌کند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر بخواهیم در آینده در حوزه هوش مصنوعی و قافله علم و تمدن عقب نمانیم باید با دنیا ارتباط داشته باشیم. هرچند محدودیت‌های امنیتی را باید در نظر داشت. باید در نظر داشت که نخبگان ما از کشور خارج نشوند. بسیاری از نخبگان بخاطر نبود بستر کارشان از کشور درحال خروج هستند.

وی افزود: همه مردم می‌دانند که با این تصمیمات در فضای مجازی وضع شان بدتر شد. هر دولتی که روی کار آمد ان‌شاالله راه را برای برگشت مردم در حوزه مجازی فراهم کنند. از مردم نظرسنجی کنیم که ببینیم از کارهای ما در این حوزه راضی هستند یا خیر؟ از زنان و دختران ما نظرسنجی شود که آیا از وضعیت راضی هستند یا خیر؟ شفافیت با عدد و رقم مشخص می‌شود. به راحتی می‌توانیم بگوییم که اوضاع خوب است اما در واقعیت چه شرایطی رقم خورده است؟ ما امیدواریم در آینده طوری مدیریت کنیم که این مشکلات را نداشته باشیم و سیاستگذاری صحیح داشته باشیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها