کد خبر: 357677
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۴ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از وضعیت نیمکت تیم ملی فوتبال گزارش می‌دهد:

تیم ملی در بحران/ دستمزد ویلموتس پرداخت شده یا نه؟

ویلموتس در ایران حضور ندارد و همین عدم حضور او سوالات زیادی در ذهن مخاطبان فوتبال به وجود آورده است. حالا یک سایت بلژیکی مدعی شده مدت‌هاست فدراسیون ایران پول قرارداد مارک ویلموتس را نداده و این مربی خواستار فسخ قراردادش شده است.

تیم ملی در بحران/ دستمزد ویلموتس پرداخت شده یا نه؟
کد خبر: 357677
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۴ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ کمتر از 10 روز مانده به بازی مهم تیم ملی برابر عراق در مقدماتی جام جهانی، یک رسانه بلژیکی خبر از فسخ قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران داده است. انتشار این خبر باعث شده تا موجی از نگرانی در میان هواداران و فوتبالدوستان ایرانی ایجاد شود. ویلموتس بیش از 5 ماه است که جانشین کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران شده، اما فدراسیون فوتبال ایران هنوز نتوانسته دستمزد این مربی بلژیکی را پرداخت کند. همین اتفاق باعث شده تا ویلموتس حسابی از این رفتار سران فوتبال ایران شاکی شود.

فسخ قرارداد ویلموتس؟

ویلموتس در ایران حضور ندارد و همین عدم حضور او سوالات زیادی در ذهن مخاطبان فوتبال به وجود آورده است. حالا یک سایت بلژیکی مدعی شده مدتهاست فدراسیون ایران پول قرارداد مارک ویلموتس را نداده و این مربی خواستار فسخ قراردادش شده است.

این سایت در ادامه نوشته: «در طول بازی قبلی تیم ملی فوتبال ایران، لورنت اسپینوزی به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش غایب بود. دیگر دستیاران ویلموتس نیز احتمالاً همین راه را بروند. اکنون تیم ملی فوتبال ایران یک بازی بسیار حساس برابر عراق در پیش دارد.»

حقوق ویلموتس پرداخت شده است

بعد از مطرح شدن خبر درخواست فسخ قرارداد ویلموتس با تیم ملی ایران یک عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که حقوق ویلموتس پرداخت شده است.

عبدالکاظم طالقانی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، در واکنش به این درخواست ویلموتس، گفت: «از نظر من که حقوق ویلموتس پرداخت شده است و مشکلی نیست!»

او در پاسخ به این سوال که حقوق ویلموتس چه زمانی پرداخت شده گفت: «خدا می‌داند! من روز گذشته هم فدراسیون فوتبال بودم ولی درخواستی از ویلموتس ندیدم.»

از طرفی دیگر برخی از منابع خبری در فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌اند پول مارک ویلموتس آماده است و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. فدراسیون فوتبال اعلام کرده با وکلای سرمربی تیم ملی در ارتباط هستند تا مطمئن‌ترین راه برای انجام این کار انتخاب شود. با این حال فدراسیون هنوز نتوانسته راه مطمئنی برای انتقال پول به حساب ویلموتس پیدا کند.

سکوت ویلموتس

هرچند خبر جدایی ویلموتس از تیم ملی بازتاب زیادی در رسانه‌های ایرانی و بلژیکی پیدا کرده اما خود ویلموتس علاقه‌ای به صحبت در این باره ندارد و ترجیح داده در سکوت خبری کارش را پیش ببرد. سایت DH بلژیک درباره این خبر نوشته: «خبرنگار ما شب گذشته با ویلموتس برای پیگیری این موضوع تماس گرفت ولی او به تماس ما پاسخ نداد.»

چرا ویلموتس به ایران نیامد؟

بعد از بازی تیم ملی برابر بحرین در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی مارک ویلموتس و دستیارانش ایران را ترک کردند. هرچند تیم ملی 23 آبان‌ماه باید در بصره به مصاف عراق برود، اما هنوز ویلموتس به ایران نیامده است. زمانی که کی‌روش مربی تیم ملی بود برخی از کارشناسان از غیبت‌های طولانی‌مدت او ناراحت بودند و فدراسیون فوتبال را متهم به مدارا با این مربی پرتغالی می‌کردند. حالا ماجرای کی‌روش با ویلموتس هم در حال تکرار شدن است و بازهم صدای کارشناسان و دوستداران فوتبال درآمده است. البته این بار مشکل علاقه ویلموتس به دوری از ایران نیست، بلکه مشکل به خاطر عدم پرداخت دستمزد این مربی جوان بلژیکی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها