کد خبر: 664933
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۷ ۱۰:۵۰:۳۹
| |

حمله هوایی اسرائیل به لبنان چه خسارت‌های زد؟

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه‌ای در شهر النبطیه در جنوب لبنان را هدف حمله قرار دادند.

حمله هوایی اسرائیل به لبنان چه خسارت‌های زد؟
کد خبر: 664933
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۷ ۱۰:۵۰:۳۹

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه‌ای در شهر النبطیه در جنوب لبنان را هدف حمله قرار دادند.

به گزارش ایرنا، بر اساس این گزارش، در این حمله پنج نفر زخمی شدند و خسارت‌هایی نیز به ساختمان اطراف محل حمله وارد آمد.

همچنین واحد توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز منطقه اللبونه در اطراف الناقوره واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

این حملات درحالی صورت گرفته که ساعاتی پیش حزب الله لبنان اعلام کرده بود که حملات موشکی و توپخانه‌ای به ۲ شهرک و ۲ موضع نظامی رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داده است.

حزب‌الله لبنان اعلام کرده بود: در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۷:۴۵ عصر چهارشنبه بیست‌وششم ژوئن ۲۰۲۴ (۶ تیر) موضع زبدین واقع در مزارع اشغالی شبعا را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

از ابتدای عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه علیه نظامیان اشغالگر، مقاومت اسلامی لبنان نیز با هدف درگیر کردن بخشی از توان نظامی اشغالگران عملیات گسترده‌ای را در شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اذعان به تأثیرات ضربات سخت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی اعلام کرده‌اند که عملیات حزب الله به جنگ فرسایشی و درهم کوبیدن شهرک‌های صهیونیست نشین در این منطقه تبدیل شده است.

بهره گیری حزب الله لبنان از تسلیحات مدرن، سلاح‌های ضد زره و دقیق، باعث رعب و وحشت در میان اشغالگران شده و بخش اعظم شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده‌اند.

به گفته کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان به تنهایی نیمی از توان ارتش این رژیم را در جبهه شمال درگیر کرده و مانع از حضور قدرتمندانه ارتش اشغالگر در جبهه جنوب شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها