کد خبر: 664229
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۲۲:۰۶:۳۸
| |

مناظره | پورمحمدی: اسم برخی نامزدها را نمی‌برم چون این دوستان را نامزد جدی نمی دانم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: فرهنگ زبان رضایت و انتخاب است عده‌ای جای زبان رضایت و اعتماد را با زبان تهدید و باتوم اشتباه گرفتند.

مناظره | پورمحمدی: اسم برخی نامزدها را نمی‌برم چون این دوستان را نامزد جدی نمی دانم
کد خبر: 664229
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۲۲:۰۶:۳۸

پورمحمدی در ادامه ابراز داشت: بحث جدی‌تر شد و مناظره باید همینطور باشد. زمان زیادی سپری شده همه هم مشکلات را می‌گوییم و شرایط را می‌گوییم درباره حجم زیاد کاربران شبکه های خارجی صحبت می کنیم و .. همه هم می‌گوییم کی بود کی بود من نبودم.

وی ادامه داد: آقای قالیباف شما ۴ سال رییس مجلس بودید چرا تا حالا این مساله را پیگیری نکردید؟ مجلس خیلی قدرت دارد، بیش از ۱۳۰۰ روز چرا پیگیری نکردید؟ جریان فروش فیلترشکن بیش از نیمی از گردش مالی اینترنت را به خود اختصاص داده است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: من جدی دولت یازدهم، دوازدهم و سیزدهم را در کم کاری در این زمینه مقصر می دانم، من اسم نمی‌برم چون بعضی دوستان را نامزد جدی نمی دانم اما در همان زمان هم من گفتم که باید پاسخ مردم را بدهیم، بیاییم با پیام رسانی از یکی از کشورهایی که با ما نزدیک‌تر هستند برویم با آن‌ها کار کنیم و بعدا هم گام به گام بومی سازی کنیم.

وی افزود: بعد هی می‌گوییم شبکه داخلی و چه و چه و از یکسری پیام رسان داخلی اسم می برند، بله من هم احترام قائل هستم به آن‌ها؛ خب معلوم است که ۳۰ تا پیام رسان داخلی درست می‌کنیم، چند کارخانه خودروسازی می‌خواهیم درست کنیم خب معلوم است که در این رقابت فضا چه می شود.


 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها