کد خبر: 590430
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۹:۰۰:۵۱
| |

کنایه روزنامه اصلاح‌طلب؛ ستاد بحران برای مهار برخی مسئولان و تریبون‌‌ها تشکیل شود

روزنامه ابتکار نوشت: با این همه هزینه و تجربه و موضع صریح رهبری، باز عده‌ای مسیر هزینه‌ساز خود را می‌روند و به گمانم جمهوری اسلامی باید ستاد بحران برای مهار برخی مسئولان وتریبون های خود تشکیل دهد.

کنایه روزنامه اصلاح‌طلب؛ ستاد بحران برای مهار برخی مسئولان و تریبون‌‌ها تشکیل شود
کد خبر: 590430
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۹:۰۰:۵۱

روزنامه ابتکار از تدیون لایحه برخورد با بی‌حجابی انتقاد کرده و با هشدار نسبت به التها‌ب‌آفرین بودن چنین طرح‌هایی به کنایه پیشنهاد داد ستاد بحران برای مهار برخی مسئولان تشکیل شود.

به گزارش ابتکار، هنوز آتش اغتشاشات داغ است و التهاب ذهنی جامعه فرو ننشسته است آقایان در صدد تصویب قانون جدید حجاب هستند که همچنان نیم نگاهی به تنبیه وتوبیخ بدحجاب‌ها دارند. مشخص نیست این طرح‌های التهاب‌آفرین و ضد حقوق بنیادین شهروندی در کجا پخت و پز می‌‌شود. اگر بناست رهبری حرف آخر را بزند، خب ایشان خیلی روشن اعلان موضع کردند؛ پس این پیامک‌ها دیگر چه قصه‌ای است؟

در ادامه این مطلب آمده است: به عبارتی، معلوم نیست بدحجاب از نظر آقایان چه معنایی دارد که به‌رغم صراحت موضع رهبری، همچنان راه خود را می‌روند. آنچه روشن است، دولت مجاز است در قالب پروتکل پوششی و رفتاری برای کارمندانش اجبار بگذارد و حتی مسئولیت تبلیغ حجاب شرعی را هم دارد اما مجاز نیست برای چگونگی پوشش عموم مردم تنبیه و جریمه وضع کند. بارها نوشته‌ام اصرار حداکثری به انکار حداکثری منجر می‌شود. حال با این همه هزینه و تجربه و موضع صریح رهبری، باز عده‌ای مسیر هزینه‌ساز خود را می‌روند و به گمانم جمهوری اسلامی باید ستاد بحران برای مهار برخی مسئولان وتریبون های خود تشکیل دهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱

    هرکی صبح زود تر از همه بیدار بشه امرو نهی میکنه هرکی برای خودش دفتر دستکی راه انداخته وگوشش به دولت و رهبری نیست هرکی راه خودشو میره وچها تا مو را علم کردند مبادا نانشان اجر بشه

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها