کد خبر: 503110
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۰۹:۴۹:۱۴
| |

ناکامی قاچاقچیان در مرزهای آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از زمین گیر شدن 6 قاچاقچی و کشف بیش از 3 میلیارد ریال کالای قاچاق طی 72 ساعت گذشته در مرزهای ماکو و سردشت خبر داد.

ناکامی قاچاقچیان در مرزهای آذربایجان غربی
کد خبر: 503110
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۰۹:۴۹:۱۴

اعتمادآنلاین| سردار «یحیی حسین‌خانی» با اشاره به موفقیت مرزبانان در مرزهای استان، اظهار داشت: مرزبانان این فرماندهی در مرزهای ماکو و سردشت با اشراف اطلاعاتی و گشت زنی در سطح حوزه، با استفاده از شگردهای خاص عملیاتی قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف شوم ناکام گذاشتند.

به گزارش ایلنا، وی با اشاره توفیقات مرزبانان، افزود: مرزبانان در 72 ساعت گذشته در عملیات های مختلف در سطح مرزهای شهرستان ماکو و سردشت، 80 هزار 800 نخ سیگار قاچاق، 250 عدد بطری داروی دامپزشکی، 28 عدد سرنگ حاوی 360 میلیتر ژل بوتاکس، هزار و 200 لیتر سوخت، 30 کیلو و 500 گرم چای، 27 کیلو و 900 گرم روغن و 80 کیلوگرم قند را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با اشاره به ارزش 3 میلیارد ریالی کالاهای مکشوفه، تصریح کرد: در این راستا 6 نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار حسین خانی خاطرنشان کرد: مرزبانان این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین حفظ و تامین امنیت مرز اجازه ورود و خروج هیچ گونه کالای قاچاق را به هیچ احدی نخواهند داد و در این راستا هیچ خط قرمزی نیز وجود ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها