کد خبر: 665287
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۰ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

کاش قالیباف از کسوت پلیس و سپاه بیرون نمی‌آمد یا لااقل همان قالیباف ۸۴ تا ۸۸ را حفظ می‌کرد

روزنامه هم میهن نوشت: ای‌کاش قالیباف از کسوت پلیس و سپاه بیرون نمی‌آمد و همان قالیبافِ همرزم احمد کاظمی باقی می‌ماند. و ای کاش اگر هم این کار را نمی‌کرد، لااقل همان قالیباف ۸۴ تا ۸۸ را حفظ می‌کرد.

کاش قالیباف از کسوت پلیس و سپاه بیرون نمی‌آمد یا لااقل همان قالیباف ۸۴ تا ۸۸ را حفظ می‌کرد
کد خبر: 665287
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۰ ۱۷:۳۰:۰۰

روزنامه هم میهن وضعیت سیاسی محمدباقر قالیباف را بررسی کرده است.

به گزارش هم میهن، تکان‌دهنده‌تر از هر موضوعی در انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳، رأی بسیار پایین محمدباقر قالیباف است. می‌دانیم که اگر قرار بود، کاندیدایی «کاندیدای نظام» نام بگیرد قالیباف بود. او حمایت اکثریت قاطع فرماندهان ارشد نظامی کشور و بخش‌های کلیدی دیگر در کشور را داشت؛ در حدی که در روزهای پایانی، آدرس دقیق او به مردم داده شد. همچنین قالیباف در شهرداری تهران و مجلس توانسته بود شبکه قدرتمندی از حامیان را برای خود ایجاد کند. اما او با فاصله‌ای نجومی از سعید جلیلی، در جایگاه سوم قرار گرفت.

این روزنامه افزوده است: قالیباف در هر یک از ادوار دوره‌ی ۲۰ ساله‌ی پس از کندن لباس نظامی، به یک تیم و گروه رو کرده؛ و هر کدام هم پس از مدتی او را رها کردند. عدم تعلق خاطر به قالیباف و اصالت نداشتن رابطه‌شان، باعث شده که هر بار تیم قالیباف به او مشاوره‌ای غلط بدهند و پس از سوءاستفاده از او، رهایش کنند. ای‌کاش قالیباف از کسوت پلیس و سپاه بیرون نمی‌آمد و همان قالیبافِ همرزم احمد کاظمی باقی می‌ماند. و ای کاش اگر هم این کار را نمی‌کرد، لااقل همان قالیباف ۸۴ تا ۸۸ را حفظ می‌کرد. در مجموع، نهاد قدرت امروز گرفتار دوپارگی و شکافی جدی میان رأس و بدنه شده که از اعتراضات اجتماعی سال‌های اخیر نیز تکان‌دهنده‌تر و بی‌ثبات‌کننده‌تر است؛ چه‌بسا تنش‌آفرینی‌های اجتماعی این سال‌ها نیز علائم بیرونی همین شکاف عمیق-که حالا عیان شده- بوده باشد! و الله اعلم!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها