کد خبر: 664630
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۲۳:۳۴:۳۰
| |

مناظره | پورمحمدی: با انتخابی درست و غیرهیجانی، راه بر فرصت‌سوزان و نوکیسگان ببندیم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما نباید تایید صلاحیت شناور داشته باشیم. قوانین انتخاباتی ما نباید شناور باشد و سلیقه‌ای تغییر کند. افرادی تایید صلاحیت نشدند که چندان فرقی با ما نداشتند.

مناظره | پورمحمدی: با انتخابی درست و غیرهیجانی، راه بر فرصت‌سوزان و نوکیسگان ببندیم
کد خبر: 664630
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۲۳:۳۴:۳۰

پورمحمدی گفت: هدف اصلی سیاست خارجی دولت قرار، توسعه اقتصاد ملی است. دستاورد نهایی ما خلق ثروت برای مردم ایران است. اولویت ما در سیاست رفع تحریم‌ها برای مردم ایران و اقتصاد ایران است. خط قرمز ما مصالح و منافع ملی است. در وسیع‌ترین و دقیق‌ترین معنای آن این را دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: روش ما اقتضایی است. به اقتضای زمان و مکان! رویکرد ما استفاده از فرصت‌های جدید و بهره‌برداری متقدرانه از این فرصت‌های پیش آمده است. بیش از پانزده سال است که گرفتار تحریم هستیم و برجام و امثال آن راه حل‌های جادویی نیستند، بلکه تلاش‌هایی ملی برای رهایی از این دام تحریم‌ها بودند. ادامه این تلاش‌ها برای رفع موانع توسعه ایران لازم بوده اما ناکافی است.  

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی از آن‌ها که امروز چشم در چشم مقابل شما از کل مردم رای می‌خواهند، خواسته یا ناخواسته با توهم و جهل مرکب، جاده صاف کن دشمن در گرفتارتر شدن شما مردم در دام تحریم‌ها بودند و برخی تحریم و رنج و عذاب ملت ایران را فرصت و نعمت می‌دانستند و همچنان می‌دانند.

وی گفت: اکنون زمان آن است که با انتخابی درست و غیرهیجانی بتوانیم، راه بر فرصت‌سوزان و نوکیسگان ببندیم. باید سد بسازیم در برابر سیل مهاجرت و بایستیم در برابر خروج کارشناسان، هنرمندان، نخبگان و طرد استادان باتجربه

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها