کد خبر: 664604
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۲۰:۱۰:۲۲
| |

علیخانی:

اگر از وضع موجود ناراحتیم باید همگی پای صندوق رای حاضر شویم/ مشکلات با ماندن در خانه حل نمی‌شود

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: حق گرفتنی است، مردم دو دوره حضور پیدا نکرده و ضرر کردند، نباید در خانه بنشینید، اگر از این وضع ناراحتید باید بدانید حل مشکلات به فرد کاردان، قوی و متمدن نیاز دارد و باید همگی پای صندوق‌های رای بیاییم.

اگر از وضع موجود ناراحتیم باید همگی پای صندوق رای حاضر شویم/ مشکلات با ماندن در خانه حل نمی‌شود
کد خبر: 664604
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۲۰:۱۰:۲۲

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: حق گرفتنی است، مردم دو دوره حضور پیدا نکرده و ضرر کردند، نباید در خانه بنشینید، اگر از این وضع ناراحتید باید بدانید حل مشکلات به فرد کاردان، قوی و متمدن نیاز دارد و باید همگی پای صندوق‌های رای بیاییم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ قدرت الله علیخانی در گردهمایی کارگران، بازنشستگان و مردم حامی مسعود پزشکیان که در شهر محمدیه برگزار شد، گفت: چند سال بود که مصاحبه‌ای انجام نمی‌دادم، اما امروز آمدم؛ یک جریان حدود سه سال است در کشور حاکم شده و جز فقر، فلاکت و بیچارگی برای بازنشستگان چیزی با خود نیاورده است.

با انتخاب پزشکیان افراد کارآمد سرکار می‌آیند

وی ادامه داد: یک روز حاجی بابایی مصاحبه کرد و گفت اگر هر بلایی سر مردم آمده ما مجلسی‌ها تصویب کردیم، همین‌ها امروز مدعی هستند، در دوره قبل پنج نفر داوطلب بودند که هر پنج نفر وارد دولت شدند، شما اگر می‌توانستید مشکلات را حل کنید تا امروز حل کرده بودید چه اصراری دارید لشکرکشی کرده و به میدان آمده‌اید، البته خوش آمده‌اید اشکال ندارد ولی مردم هستند که باید آگاه باشند.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه شهید رئیسی را از همه بهتر می‌شناختم اما به دولت او انتقاد داشته و وزرایش را قبول ندارم، گفت: مسئولین استان به من گلایه می‌کنند که چرا این طور صحبت کردم اما باید بگویم شما ناکارآمد هستید و نتوانستید مردم را راضی کنید، اگر به پزشکیان رای بدهید وزرا، استانداران، فرمانداران و بخشداران کارآمد روی کار می‌آیند.

 

اقلیت حاکم مخالف حضور مردم در انتخابات هستند

علیخانی با اشاره به اینکه اقلیت راضی نیستند مردم در انتخابات شرکت کنند، اظهار کرد: هر چقدر مردم نیایند اوضاع و سرنوشت کشور دست آن‌هایی که الان هستند باقی می‌ماند، پس همه بیایید تا از دست این‌ها قدرت را بگیریم که این کار به نفع مردم، بازنشستگان، فقرا و مستمندان خواهد بود، ما می‌خواهیم تغییر ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: من یک طلبه بیشتر نیستم و چند دوره هم نماینده بودم، الان هم دنبال ریاست و نمایندگی نیستم و سنم هم اجازه نمی‌دهد، امروز در جای جای استان ردی از کارهای عمرانی که من انجام داده‌ام هست اما من آن‌ها را از خودم نیاورده‌ام از دولت‌ها، نظام و جمهوری اسلامی آورده‌ام.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه قرار بود یکدستی حاکم شود، گفت: یکدستی را دیدیم اما هیچ مشکلی حل نشد، آقایان مسئول جانبداری نکنید، بگذارید مردم آزاد باشند و رای خود را بدهند.

وی خطاب به مسئولین اضافه کرد: ما به فضل الهی پیروز می‌شویم و شما را جابه جا می‌کنیم، شما نمی‌توانید وظیفه‌ای که به عهده شما گذاشته شده را انجام دهید.

نماینده ادوار مجلس عنوان کرد: برخی مسئولین در ستاد کاندیداها هستند، ما به کاندیداها احترام می‌گذاریم اما چرا باید بی‌قانونی باشد، این وضعیت درحالی است که به راننده یکی از فرمانداران به خاطر اینکه در ساعت غیراداری با ما همراه بود اعلام کرده‌اند باید از آنجا منتقل شود.

وی اظهار کرد: کسی زورش به این‌ها نمی‌رسد و پشتشان قرص است و دیدیم که یکی از آن‌ها به پزشکیان گفت نمی‌گذارم رئیس جمهور شوی، اول خدا و دوم شما مردم هستید که می‌تواند اینها را شکست دهد.

علیخانی با انتقاد از روند مناظرات صدا و سیما و نوع سوالات طراحی شده تصریح کرد: رهبری بارها گفته‌اند که فقط انتخابات است که می‌تواند کشور را نجات دهد اما نوع تبلیغات صدا و سیما به نوعی خلاف این مسیر است و با سوالاتی که طرح می‌کنند چهار ساعت وقت مردم را می‌گیرند، ما بدون دیدن مناظره به دکتر پزشکیان رای خواهیم داد.

وی اظهار کرد: متانت، بزرگواری و شهامت پزشکیان را دیدید، دلتان گرم شود که امروز جای جای ایران از او حمایت می‌کنند و با پشتیبانی مردم برنده هستیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: همسایه‌ها، دوستان، مادر و پدر و همه را روز انتخابات پای صندوق‌های رای بیاورید، اول وقت هم حضور پیدا کرده و رای بدهید.

وی بیان کرد: حق گرفتنی است نباید در خانه بنشینید، اگر از این وضع ناراحتید و می‌دانید خیلی از گرانی‌ها در این سه سال رقم خورده باید بدانید حل مشکلات به فرد کاردان، قوی و متمدن نیاز دارد تا با دنیا ارتباط برقرار کند.

علیخانی خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر در محاصره‌ایم، غرب مخالف ما است، چین و روسیه هم برای ما ناز می‌کنند و اخیرا تواقق‌نامه‌هایی که داشتند را متوقف کرده‌اند، باید روی پای خود بایستیم و با رای و حضور خود نتیجه را رقم بزنیم، مردم در دو انتخابات حضور پیدا نکردند و ضرر کردند و اقلیت حاکم شد، پس باید حضور پیدا کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها